توزیع بسته های کمکی اردوی ملی برای شاگردان یک مکتب محروم در هرات

سربازان اردوی ملی در کنار تامین امنیت شهروندان کشور در بخش کمک به تعلیم و تربیه و معارف افغانستان نیز فعالیت های همه جانبه ای را انجام میدهند.

چنانچه در ولایت هرات بخش عملیاتی قول اردوی 207 ظفر به همکاری نیروهای حمایت قاطع برای شاگردان یکی از مکاتب محروم شهر هرات بسته های کمکی را اهدا نمودند.

دگرمن صالح محمد آمر عملیاتی قول اردوی 207 ظفر میگوید این کمک ها شامل قرطاسیه باب، اوراق معلوماتی، گودی پران و بیرق های تزئینی افغانستان میباشد که برای شاگردان یکی از مکاتب محروم هرات اهدا گردید.

وی افزود نیروهای اردوی ملی به همکاری نیروهای حمایت قاطع همواره تلاش میکنند تا در بخش تعلیم و تربیه شاگردان معارف را همکاری نمایند تا از این طریق شاگردان معارف آینده سازان خوب برای کشورشان شوند.

با این حل مدیر مکتب عصر نوین در هرات ضمن حمایت از کمکهای صورت گرفته از سوی نیروهای اردوی ملی به شاگردان معارف گفت همواره برنامه های کمکی اردوی ملی باعث شده تا شاگردان در راستای فراگیری درس و تعلیم تشویق شوند.

وی افزود همکاری های قول اردوی 207 ظفر همواره باعث شده تا شاگردان معارف نسبت به نیروهای امنیتی شان بیشتر باورمند شوند.

از طرف دیگر شماری از شاگردان مکتب عصر نوین در هرات حمایت شان را از نیروهای امنیتی به خصوص اردوی ملی اعلام نمودند.

آنها میگویند بسته های کمکی اردوی ملی همواره باعث تشویق آنها شده و آنان را در فراگیری درس و تعلیم بیشتر دلگرم میسازد.

گفتنیست در جریان یک سال اخیر سربازان اردوی ملی با همکاری نیروهای حمایت قاطع برای ده ها مکتب محروم در ولایت هرات بسته های کمکی را اهدا نمودند که این خود با استقبال گرم باشنده گان این ولایت مواجه گردیده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top