زخمی شدن سه سرباز و حریق سه تانکر حامل سوخت نیروهای خارجی در فراه

بر اثر حمله طالبان بالای کاروان موترهای یک کمپنی خصوصی امنیتی در ولایت فراه سه تن از کارمندان آن کمپنی زخمی و سه عراده موتر حامل نفت نیروهای خارجی حریق گردید.

مقامات پولیس در غرب افغانستان میگویند این حادثه شب گذشته در مسیر شاهراه فراه رود در منطقه تانک محمد عیسی صورت گرفت که با اعزام سربازان کمکی از وارد شدن تلفات و خسارات بیشتر به کمپنی خصوصی امنیتی آریا جلوگیری شد .

عبدالروف احمدی سخنگوی قوماندان زون ساحوی پولیس در غرب افغانستان میگوید کمپنی آریا در حال انتقال مواد اکمالاتی نیروهای خارجی به سمت ولایت هلمند بود که در مسیر راه با کمین افراد طالبان مواجه گردید.

وی افزود در این حادثه سه تن از سربازان کمپنی نامبرده زخمی شدند و سه عراده موتر حامل مواد نفتی در جریان تبادل آتش حریق گردید.

در جریان سه روز اخیر این سومین بار است که کاروان اکمالاتی نیروهای خارجی در غرب افغانستان از سوی طالبان مسلح هدف حمله قرار میگیرد.

با این حال قاری یوسف احمدی سخنگوی گروه طالابان ادعا کرده که افرادشان دراین حمله تلفات سنگینی را به نیروهای دولتی وارد کرده است.

شاهراه هرات – قندهار یکی از مسیرهای نا امن در افغانستان محسوب میشود که همه ساله ده ها تن از کارمندان شرکتهای خصوصی امنیتی درمسیر این شاهراه قربانی حملات مخالفین مسلح دولت میگردند.

 

 

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top