ستاره پس از40 روز دوری ازفرزندانش، دوباره به هرات برگشت

بانو ستاره که لب ودماغش از سوی شوهر آن بریده شده بود، پس از تداوی در کشور ترکیه، شب گذشته به هرات برگشت. ستاره 28 ساله حدود یک نیم ماه قبل جهت تداوی به کشور ترکیه انتقال داده شد واکنون لب ودماغش ذریعه جراحی پلاستیک ترمیم شده است.ستاره خانم متضرر

ستاره خانم جوانی که نیمه های یک شب سرد زمستانی، درحالت خواب مورد خشونت،ضرب وشتم شوهرش قرارگرفت و سپس لب بالای او همراه با قسمتی ازبینی اش بریده شد.

او که قبلآ قادر به صحبت کردن وغذا خوردن نبود، حالا مشکلات کمتری در این زمینه دارد.

ستاره که حدودآ چهل روزقبل با این حادثه روبرو شد وبه کشورترکیه انتقال یافت، حالا که برگشته است، فرزندانش با او ناشناسی میکنند و آغوش مادرشان را نمیپذیرند، چرا که چهره او تغیرکرده است.

ستاره میگوید: فعلآ از وضعیت صحی خوبی برخوردار است، و قرار است تا چند ماه دیگر برای مرحله دوم تداوی اش به آن کشور برود.

درهمین حال ماریا بشیر رئیس سارنوالی هرات میگوید: تاهنوز شوهر این زن شناسائی و بازداشت نشده و تامین امنیت او و خانواده اش در اولویت کار آنان است.

همچنان سید فضل الله وحیدی والی هرات گفت: که اداره محلی هرات تلاش مینماید، تا زندگی با امنیت بیشتری برای خانم ستاره وفرزندانش مهیا سازد.

گفتنیست در رویداد خشونت علیه بانو ستاره، کمال نبی زاده رئیس بیناد خیریه نبی زداه وتلویزیون جهانی آرزو نخستین فردی بود که بگونه عملی وارد اقدام شد و زمینه تداوی آن را به خارج از کشور مساعد ساخت وبرعلاوه آن با هزینه این تاجر ملی وهمکاری اداره سارنوالی هرات، ضمن تهیه پاسپورت وحساب بانکی مقداری پول نقد را نیز به خانواده ای ستاره کمک نمود.

یک روز قبل ازانتقال این بیمار به خارج ازکشورتوسط بنیاد خیریه نبی زاده، وزارت صحت عامه ، بانو ستاره  را به کشور ترکیه انتقال داد که روزگذشته بعدازدومین عمل جراحی وصحت یابی این خانم به آغوش فرزندان وخانوداه خود برگشت.

ستاره مادر چهار طفل است و40 روزقبل دراثر خشونت های خانواده گی توسط شوهرش لب وبینی اش بریده شد و چندین ضربه چاقو نیز برسر و بدنش وارد شده بود.

بااین حال خانواده ستاره خواهان تامین امنیت جانی شان وبازداشت عامل این خشونت هستند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top