سفر وزیر دفاع کشور اسپانیا به ولایت بادغیس

وزیر دفاع کشور اسپانیا به هدف گفتگو با مقام های محلی بادغیس و باز دید از پروژه های که توسط آن کشور ساخته شده به قلعه نو مرکز آن ولایت سفر کرد.

کارمن چکون وزیر دفاع کشور اسپانیا در دیدار با دلبرجان آرمان والی  بادغیس وعده سپرد تا این کشور در بخش های مختلف به خصوص امنیت و بازسازی دولت افغانستان را کمک خواهد کرد.

وی ګفت که، دولت اسپانیا برای مبارزه با القاعده و طالبان افراطی همچنان در بخش های مختلف به دولت افغانستان همکاری خواهد نمود.

در همین حال حاجی شراف الدین مجیدی سخنگوی والی بادغیس گفت وزیر دفاع کشور اسپانیا وعده سپرد تا پس از این پروژه های بیشتری را برای مردم در بادغیس روی دست بگیرند.

وی همچنان گفت وزیر دفاع اسپانیا بر همکاری نیروهای نظامی کشورش با سربازان افغان تاکید کرده و گفته است تا زماینکه اردو و پولیس افغانستان قوی نشوند و نیاز به موجودیت سربازان اسپانیایی در افغانستان باشد نیروهای خود را از این کشور خارج نخواهند کرد.

وی همچنان بر حکومت داری ، انکشاف و امنیت در افغانستان تاکید کرد واز مردم این کشور خواست تا برای بهبود اوضاع تلاش های بیشتری انجام دهند.

دولت اسپانیا حدود یک هزار نیروی نظامی در بادغیس دارد .

به گفته مقام های محلی ولایت بادغیس کشور اسپانیا طی چند سال گذشته ده ها میلیون دالر آمریکایی را دربخش های مختلف در آن ولایت به مصرف رسانده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top