سه ترور در سه ساعت در ولایت هرات

در سه رویداد جداگانه در ولایت هرات، از ساعت 5 عصر تا 8 شب پنج شنبه، سه تن هدف حمله ی ترور یستی قرارگرفته اند. گفته میشود: دوتن از این افراد در مربوطات ولسوالی انجیل و یکتن دیگرشان درمرکز شهرات هدف حمله افراد مسلح ناشناس قرار گرفته اند.

منابع خبری درولایت هرات میگویند: داکترنجیب الله فردیست که درمنطقه پوسته ی نمبر یک هدف حمله ی مسلحانه افراد ناشناس گرفت و به قتل رسیده است.هرات باستتان

عبدالروف احمدی سخنگوی پولیس هرات میگوید: عاملین قتل این داکتر پس از وقوع این رویداد از محل حادثه فرار کرده اند وجستجوی پولیس به منظور شناسایی وبازداشت آنان جریان دارد.

سخنگوی پولیس هرات میگوید: همچنان یک فرد دیگر بنام غلام سخی در منطقه ی قریه رباط ترکان ولسوالی انجیل هدف حمله تروریستی قرار گرفت وبه قتل رسید.

وی افزود: در پیوند به این قضیه یکتن بازداشت گردیده است، که تحقیقات پولیس بمنظور شناسایی وبازداشت سایر همدستان وی جریان دارد.

احمدی همچنان گفت: یک سرباز امنیت ملی به اسم محمد آصف، زمانیکه قصد رفتن به خانه اش را داشت، هدف حمله سارقین مسلح قرار گرفت وبه صورت سطحی زخمی شده است.

مسئولان امنیت ملی هرات زخمی شدن سرباز آن اداره را رد میکنند.

محمد رفیق شیرزی سخنگوی شفاخانه حوزه وی هرات نیز میگوید: که دوجسد درحالیکه آثارمرمی خوردگی در بدن شان مشاهده میگردید، به آن شفاخانه منتقل شده اند.

مسئولیت ترور این افراد را تا به حال کسی به دوش نگرفته است.

شماری از شهروندان هرات میگویند: افزایش حملات تروریستی در این اواخر در هرات سبب نگرانی های مردم گردیده است که حکومت محلی برای جلوگیری و مهارساختن این پدیده با ید تمام تدابیر و اقدامات جدی را انجام دهد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top