فراغت بیش از 6 صد افسر وپولیس زون غرب، پس ازیک دوره آموزش های پیشرفته ی نظامی درهرات

بیش از ششصد سرباز پولیس و افسر پس از تکمیل دوره آموزشی شش ماهه نظامی در زون غرب کشور سند فراغت گرفتند. این سربازان و افسران قرار است در نقاط مختلف چهار ولایت این حوزه مستقرشوند. مقامهای وزارت داخله میگویند: با شروع فصل گرما که احتمالا جنگ شدت پیدا میکند، مستقرشدن این افسران و سربازان  در حوزه غرب میتواند، تاثیر جدی روی تامین امنیت این حوزه داشته باشد.

پیش از 6 صد تن از سربازان و افسران پولیس پس از گذراندن دوره شش ماهه آموزش­های نظامی، از بخش­های پولیس امن ونظم­عامه، پولیس امنیه و پولیس سرحدی سند فراغت گرفتند.IMG_3646

در مراسم امروز این نیروها توانایی­های رزمی شان را به رخ شورشیان مسلح کشیدند، سربازان وافسران که طی مدت شش ماه با همه تاکتیک­های رزمی آشناشدند.

شماری از این نیروها از مخالفان مسلح می­خواهند، تا به روند صلح یکجاشوند درغیر آن، دربرابر شورشیان مسلح ایستادگی می­کنند و امنیت را برای شهروندان کشور تامین میکنند.

در این مراسم مقا­م­های وزارت امورداخله از توانایی­های لازم نیروهای امنیتی سخن میزنند.

اکرام الدین یاور معین اداری وزارت امور داخله کشور میگوید: امسال تمامی سربازان و افسران پولیس که از زون­های مختلف پولیس کشور سندفراغت گرفتند در همان حوزه شامل وظیفه شده اند.

معین اداری وزارت داخله کشور تاکید می­کند، که روند آموزش این نیروها نسبت به سال­های گذشته بهترشده است، بناء برای سال­ آینده عملیات نظامی بهتر مدیریت خواهد شد.

این سربازان وافسران پولیس درحالی از بخش­های مختلف آموزش­های نظامی فارغ می­شوند، که کمتر از یکماه به فصل جنگ باقی مانده است.

قرار است این نیروهای تازه نفس به ولایت­های غور، بادغیس، فراه و هرات مستقرشوند، نیروهای که مردم ازآنها انتظار تامین امنیت بهتر این حوزه را دارند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top