قوماندان امنیه هرات: با طالبان پاکستانی صلح نخواهیم کرد، بلکه سزای شان مرگ است

قوماندان امنیه ولایت هرات در آستانه عید سیعد فطر به آن عده از  طالبانی که از سوی کشور پاکستان تمویل میشوند هشدار داد که دروازه های صلح در هرات بالای شان مسدود بوده و سزای شان مرگ میباشد.

عبدالمجید روزی قوماندان امنیه هرات که امروز در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی صحبت میکرد گفت: ( پیام من به مناسبت عید سعید فطر برای طالبان افغان این است که بیایند از خشونت دست کشیده و به روند صلح بپیوندند اما در مقابل با طالبان پاکستانی صلح نخواهیم کرد بلکه آنان را از بین خواهیم برد.)

وی همچنان از تدابیر شدید امنیتی به منظور برگزاری مراسم عید سعید فطر در ولایت هرات خبر داده و گفت صدها عسکر پولیس، اردو و کارمند امنیت ملی در تامین امنیت شهر و لسوالیهای این ولایت سهم گرفتند.

قوماندان امنیه هرات همچنان از والدین خواست تا در ایام عید به فرزندانشان اجازه ندهند تا از پتاقی و یا تفنگچه های پلاستیکی استفاده نمایند در غیر آن با اطفال و والدین شان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

هشدار قوماندان امنیه ولایت هرات به گروه های مخالف دولت در حالی صورت میگیرد که دو روز قبل رهبر گروه طالبان با نشر اعلامیه ای به مناسبت عید سعید فطر، از تداوم حملات طالبان تا زمان حضور نیروهای خارجی در کشور خبر داد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top