محكمه ابتدائي به شمول قوماندان امنيه ولسوالي انجيل هرات 5 تن ديگررا به حبس هاي 6 تا 18 سال محكوم كرد

محكمه ابتدائي در هرات به شمول قومندان امنيه ولسوالی انجیل، 5 فرد ديگر را که متهم به حمایت از آدمربایان بوده اند ، به حبس های 6 تا 18 سال محکوم کرد.ازسوي ديگر در پایان جلسه ی محكمه امروزي، ده ها تن از اطرافیان قوماندان امنيه سابق ولسوالی انجیل، دست به خشونت زده و شیشه های سالون جلسه را فرو ریختاندند.

قوماندان امنيه ولسوالي انجيل هرات

مسئولان محكمه ابتدایی هرات میگویند: این افراد پيش ازاين در پیوند به اختطاف و قتل علی سینا، کودک هشت ساله ي يكتن ازتاجران هرات ، همکاری داشته اند كه محکوم به حبس میباشند.

قاضی عبدالرسول منصور رئیس محكمه ابتدایی ولایت هرات در پایان جلسه ی امروزی گفت: سه تن از این متهمان به نامهای ابراهیم، عبدالرسول و بریالی که در اختطاف و قتل علی سیناي هشت ساله داشته اند، هرکدام به 18 سال حبس محکوم شدند.

وي افزود: همچنان محكمه ابتدايي هرات، محمد سلیم که قبلا به صفت قوماندان امنيه ولسوالی انجیل هرات بود،همراه با محمد عزیز به جرم حمایت از مجرمان اختطاف، به حبس های 6 ساله محكوم به مجازات شده اند.

قاضي منصورهمچنان گفت: یک تن دیگر از متهمان به دلیل عدم ارائه ی اسناد کافی از سوی سارنوالي امنیت ملی، بیگناه شناخته شده است.

اوميگويد: که حق استیناف خواهی هر دو طرف تا 20 روز بعد ازاعلان اين حكم محفوظ خواهد بود.

گفتنی است پس از پایان این جلسه ی محكمه ابتدايي، شمار زیادی از اقوام و اطرافیان قوماندان پیشین امنيه ولسوالی انجیل هرات، دست به خشونت زده و خساراتی را به محكمه استیناف اين ولايت وارد کردند.

اين افراد درحالي محكوم به حبس ميشوند كه چند روزقبل در پیوند به اختطاف و قتل علی سینا دو تن که متهمان قضيه  بودند، پس از توشیح حكم اعدام توسط رئیس جمهوركشور به دار آویخته شدند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top