مرفوع شدن مشکلات ترانسپورتی هزاران تن از باشنده گان هرات

با بهره برداری از آسفالت جاده قریه کبرزان ولسوالی انجیل هرات, مشکلات ترانسپورتی هزاران تن از باشنده گان قریه جات مختلف جنوب غرب ولسوالی انجیل برطرف گردید.

مسولان ریاست احیاء و انکشاف دهات هرات میگویند قیر ریزی این جاده که یک کیلومتر طول دارد از ابتدای پل کارآباد شروع و الی اخیر جاده قریه شیوان کبرزان ادامه یافته است.

آقا محمد صدیقی رئیس احیاء و انکشاف دهات ولایت هرات میگوید بخش نخست این جاده قبل از این به کمک مالی اداره محلی هرات قیرریزی شده بود و بخش دوم نیز با عرض هفت متر و ضخامت دوازده سانتی متر با هزینه نزدیک به دوصد هزار یورو به کمک تیم بازسازی ولایتی PRT ایتالیا قیرریزی شده است.

وی افزود این پروژه که شامل احداث جویچه های دو طرف جاده و اعمار پنج پایه پلچک میباشد در جریان سه ماه گذشته تکمیل شده است.

کار اسفالت این جاده در حالی تکمیل و به بهره برداری سپرده شد که دو روز قبل  نیز کار قیرریزی جاده کبابیان در ولسوالی انجیل هرات آغاز شد.

این در حالیست که در جریان سال جاری ولایت هرات شاهد بالاترین حجم طرح ریزی پروژه های قیرریزی جاده های ولسوالیها به مرکز شهر بوده که در جریان ده سال گذشته پیشینه ای نداشته است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top