مقام های حکومتی، دولت مرکزی در کنار مردم هرات است

مراسم معرفی والی جدید هرات

گسترش ویروس کرونا به عنوان بحران جهانی تمامی مرزها را شکستانده و درافغانستان، این روزها بیشتراز همه ولایات، باشنده گان هرات را مصاب ساخته است.

مسئولان حکومتی میگویند: هرات به دلیل اینکه خط نخست مبارزه با این ویروس قرار دارد، در محراق توجه دولت بوده و حکومت مرکزی برای مهار ساختن این ویروس با تمام قوت در کنار مردم این ولایت است.

محمد سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور که برای معرفی والی جدید هرات به این ولایت سفر کرده است میگوید: تمام تلاش های حکومت برای چگونگی حمایت از مردم و ولایت هرات است، تا در مقابل تهدید این ویروس به پیروزی برسند.

درهمین حال عبدالقیوم رحیمی والی سابق هرات، که این ولایت را به دروازه ی افغانستان معرفی میکند، میگوید: که تلاش مردم  و اداره ی محلی هرات، که در مقابل ویروس کرونا سپر قرار گرفته اند، ثبت تاریخ خواهد شد.

او از دولت مرکزی میخواهد، تا با مسئولانی اداره ی محلی هرات بیشتر ازگذشته همکاری وتوجه داشته باشند.

سید عبدالوحید قتالی والی جدید هرات نیز میگوید: که او پیام رئیس جمهوری کشور را با خود آورده است، که از جامعه طبی و پزشکی هرات حمایت میشود و مکان های درمانی، با تجهیزات و امکانات پیشرفته ی مجهز خواهند شد.

از سوی هم معاون دوم ریاست جمهوری به زودی شفاخانه ی یک صد بستر هرات افتتاح میشود و با امکانات و تجهیزات مدرنی به فعالیت آغاز خواهد کرد.

معاون دوم رئیس جمهوری تاکید دارد که والی جدید هرات با صلاحیت های داده شده از سوی رئیس جمهور به هرات آمده است و انتظار میرود تا با بسیج باشنده گان هرات، بر مبارزه با این ویروس موفق شود، اما شماری از باشنده گان هرات نگران هستند که دولت مرکزی همواره وعده داده است ولی کمتر به عهدش وفا نموده است.

اینکه آیا این وعده ها جامه ی عمل خواهد پوشید، باید انتظار کشید تا آینده!

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top