هشدار قوماندان پولیس زون 606 انصار به گروه های مخالف دولت

مقامات پولیس زون 606 انصار در زون غرب در آغازین روزمعرفی خود، به تمامی گروه های مخالف دولت هشدار میدهند، در صورتیکه از واقعات خشونت بار دست نکشند با آنان از راه نظامی برخورد خواهند کرد و جواب هر مرمی شان را با ده ها مرمی پاسخ خواهند گفت. پاسوال حسن شاه فروع قوماندان زون 606 انصار درزون غرب: از مخالفین دولت خواست تا از جنگ و خونریزی دست کشیده و با دولت یکجا شوند.2222

افزایش تحرکات طالبان در هرات و بادغیس، تهدیدهای داعش در فراه و فعالیت افراد مسلح غیرمسوول در ولایت غور از موارد مهمی است که مایه نگرانی باشنده گان حوزه غرب کشور همواره عنوان میشود.

اما اکنون مقامهای امنیتی حوزه غرب به مردم اطمینان میدهند که امنیت آنهارا به صورت جدی تامین نموده و به مخالفان اجازه ی تحرکات زد دولتی ومردمی را در ولایات غرب کشور نمیدهند.

پاسوال حسن شاه فروغ که امروز به حکم ریاست جمهوری کشور به سمت قوماندان زون 606 انصار درزون غرب معرفی گردید میگوید: تلاش خواهد نموده تا با هماهنگی منظم ومدیریت قوی میان نیروهای امنیتی ولایات حوزه غرب، بحران ناآرامی ها را مدیریت کرده و مخالفان دولت را سرکوب نمایند.

وی افزود: نیروهای امنیتی کشور دفاع از وطن، و ارزشهای ملی ومیهنی را فرض خود میدانند وهرکسی که برضد حاکمیت و استقلال کشور میجنگد، دشمن افغانستان است وبرعلیه او خواهند جنگید.

قوماندان زون 606 انصار در زون غرب گفت: اگر یک مرمی از طرف دشمن به سوی نیروهای امنیتی شلیک شود، آنها ده مرمی را بسوی دشمان افغانستان ، فیر خواهند کرد.

درهمین حال محمد آصف رحیمی والی هرات از احیایی مجدد زون های هماهنگی پولیس استقبال نموده میگوید: که موجودیت زون های باعث هماهنگی بهتر میان نیروهای امنیتی در ولایات کشور خواهد گردید.

وی میگوید: با اینکه در درگذشته هماهنگی های نیروهای امنیتی درولایت هرات و ولایات حوزه غرب، رضایت بخش بوده اما با احیای مجدد زون 606 انصار انتظار میرود تا این هماهنگی و انسجام نیروهای امنیتی در مقابل نیروهای مخالف دولت بهتر شده و مدیریت خوب تر شود.

پس از حدود چهار سال، چندی قبل ریاست جمهوری حکم صادر نمود که زون های هماهنگی پولیس ولایات در شش زون افغانستان دوباره احیا گردد، که امروز قوماندان، معاون ورئیس تحقیقات جنایی زون 606 انصار درزون غرب، با حضور مقامهای ارشد، نظامی حوزه غر ب به معرفی وبه کارآغاز نمود.

براساس حکم رئیس جمهور کشور پاسوال حسن شاه فروغ به حیث قوماندان، مل پاسوال عبدالغفار صافی معاون و پاسوال سید عمرنایب زاده به حیث رئیس تحقیقات زون 606 انصار گماشته شده اند.

1 دیدگاه;

  1. راشد گفته:

    مثل اینکه تا بحال گل ولبخند برخورد میگرده !؟
    چهارده سال است که باپشتیبانی نیروهای صلیبی برخورد نظامی دارید
    حال فکر کنم بالعکس باید باشد طالبان باید با شما برخورد نظامی داشته باشند اگر تابحال به شما رحم داشته اند

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top