والی هرات از یک حمله بزرگ تروریستی جان سالم بدر برد

هفت تن از تروریستان و حمله کننده گان انتحاری که قصد حمله بالای والی هرات و تاسیسات عمده نظامی را داشتند از سوی کارمندان ریاست امنیت ملی گرفتار شدند.

این افراد که به تازه گی آموزشهای تروریستی و انتحاری را از طریق شورای کویته پاکستان فرا گرفته بودند با مقدار سیزده کیلوگرام مواد انفجاریه، دو حلقه ماین ، سه عدد کپسول انفجاری ومقداری لینهای تروطیلی از مربوطات شهر هرات گرفتار شدند.

محی الدین نوری سخنگوی والی هرات امروز در یک نشست خبری گفت افراد بازداشت شده که تعدادشان به هفت تن میرسد در قالب سه گروپ تقسیم بندی شده بودند.

وی افزود یکتن از این افراد نعمت الله نام دارد که قصد انجام حمله انتحاری بالای داکتر داوود شاه صبا والی هرات را داشت .

بنا به اظهارات وی فضل الرحمن یکتن از دیگر از این افراد کسی است که افراد تروریست را از خارج مرز به داخل کشور انتقال میداد.

گفته میشود متباقی این افراد کسانی هستند که در قسمت طراحی حملات انفجاری و تروریستی بالای موترهای نظامی و تاسیسات دولتی یک سری پلانهای خاصی را سازماندهی کرده بودند.

سخنگوی والی هرات میگوید با دستگیری این افراد از چندین حمله انفجاری و انتحاری در شهر هرات جلوگیری گردیده است.

منبع از تمامی باشنده گان هرات خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک کارمندان ریاست امنیت ملی را در جریان گذاشته تا از بروز حملات دهشت افگنی در آینده جلوگیری گردد.

بازداشت این افراد در حالی صورت میگیرد که از اول سال جاری تا به حال چهار گروه تروریستی از سوی کارمندان ریاست امنیت ملی هرات شناسایی و بازداشت شدند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top