پولیس هرات 140 میل جنگ افزار را به برنامه دایاک تحویل داد

بیش از یکصد میل جنگ افزار جمع آوری شده از افراد مسلح غیر مسئول در هرات صبح امروز به برنامه ی دایاک سپرده شد. مقام های محلی در این ولایت میگویند: این مقدار سلاح توسط پلیس از نقاط مختلف هرات و به خصوص ولسوالی ها به دست آمده است.

این مقام ها گفته اند تنها راه برقراری امنیت هرچه بیشتر در ولایت هرات همکاری مردم در بخش جمع آوری سلاح میباشد. 3

اصیل الدین جامی معاون والی هرات صبح امروز در یک نشست خبری درقوماندانی امنیه هرات  به خبرنگاران گفت: این مقدار سلاح که از شهر و ولسوالی های هرات جمع آوری شده است به تعداد 140میل میباشد.

او گفت: این جنگ افزار ها اکثرا” از نزد مخالفین دولت و افراد تروریست به دست آمده است.

درهمین حال جنرال عبدالمجید روزی قوماندان امنیه هرات میگوید: این مقدار سلاح که شامل اسلحه کمری، کلاشنکوف، پیکا و راکت انداز میباشد، طی سه ماه گذشته توسط ارگان های کشفی، استخباراتی و اداره مبارزه با تروریزم از نزد ترورویستان و افراد مسلح غیرمسئول و مخالفان دولت جمع آوری گردیده است.

وی به مخالفان دولت و تروریستان هشدار داد تا در صورت ادامه دادن به اخلال امنیت عامه و مردم، با برخورد شدید نیروهای امنیتی مواجه خواهند شد.

از سوی هم فضل الرحمن خادم آمر تروریزم قوماندانی امنیه ولایت هرات: از دستگیری هفت گروه مسلح مخالف وهرائس افگن طی سال جاری خبرداده که تعداد زیادی از آنها توسط ارگانهای عدلی وقضای به اشد مجازات محکوم به اعدام شده اند.

آمرتروریزم قوماندانی امنیه هرات از ریاست جمهوری کشور خواهان اجرای حکم بالای این مجرمان میباشد.

مقام های محلی در هرات همکاری مردم را در جمع آوری سلاح که بالاترین تاثیر را در امنیت برجای خواهد گذاشت، مهم توصیف میکنند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top