یک نامزد انتخابات مجلس نمایندگان در هرات کارزار‏های انتخاباتی‎اش را زیر سقف یک خیمه پیش می‎برد

سیدطاهر ظاهر نامزد مجلس نمایندگان در ولایت هرات به‌خاطر جلوگیری از مصارف بالا، کارزارهای انتخاباتی‌اش را زیر سقف یک خیمه پیش می‌برد.

آقای ظاهر می‎گوید به دلیل مشکلات اقتصادی و جلوگیری از مصارف بالا نتوانسته است تا یک خانه را برای پیش‌بُرد امورات انتخاباتی‌اش به کرایه بگیرد.

او که دانش‌آموخته مکتب روزنامه‎نگاری می‎باشد و بیشتر از یک دهه را در اطلاع‌رسانی دقیق به مردم سپری کرده است، تلاش دارد تا به عنوان یکی از نمایندگان مردم در پارلمان افغانستان وظیفه اجرا کند.

سیدطاهر ظاهر گفت شعار انتخاباتی‎اش رای رایگان، خدمت رایگان است و در ادامه افزود از هیچ‎کس رای توسط پول را نمی‎خواهد و در زمان وکالت خویش برای هیچ‎کس در مقابل پول کار نخواهد کرد.

وی افزود در حالیکه تا چند روز دیگر قرار است انتخابات برگزار گردد اما تا اکنون کمتر از سی‎صد هزار افغانی را مصرف کرده است.

در همین حال عبدالحمید معاذ کارشناس امور به این باور است که نامزدان مجلس نمایندگان باید با برنامه‎های منظم خویش ملت را به سمت خود جذب کنند.

او می‎گوید آن نامزدانِ که با مصرف پول‎های هنگفت می‎خواهند وارد مجلس نمایندگان شوند مردم باید بدانند که هیچ‎گاهی آنان اندیشه خدمت را ندارند.

آقای معاذ ادامه داد که کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی نامزدان که مصارف زیادی کرده اند را باید مورد بازپرس قرار دهد.

بیشتر کمیسیون انتخابات اعلام کرده بود که هر نامزد بالاتر از دو میلیون دو دوصدهزار افغانی را بیشتر حق مصرف در کارزارهای انتخاباتی‎اش ندارد.

کانال تل‌گرام کهندژ

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top