آزادی یک کودک از قید اختطافگران توسط پولیس ولایت هرات

پولیس هرات یک کودک را از چنگ آدم ربایان آزاد ساخته است. این کودک دو روز پیش  از قریه توبریان ولسوالی انجیل اختطاف شده بود که دو تن از آدم ربایان در پیوند این به رویداد از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده و مقدار سلاح این اختطاف گران نیز به دست پولیس افتاده است. از سوی دیگر مسوولان امنیتی از اداره های عدلی و قضایی می خواهند، که سخت ترین جزا را برای این آدم ربایان بدهند و همانند گذشته با آنان مدارا نکنند.

پولیس یک کودک را پس از یک شبانه روز از قید آدم ربایان آزاد ساخته است.2

آدم ربایان در زمان اختطاف این طفل، پدر این کودک را هم به شدت لت و کوب کردند.

جنرال محمد ایوب انصاری قوماندان امنیه هرات میگوید: سه تن از آدم ربایان همراه با سلاح و مهمات دست شان از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده­اند.

قوماندان امنیه هرات می­گوید: یک گروه از آدم ربایان سه شنبه شب این کودک را از قریه توبریان ولسوالی انجیل ربودند.

پدر این کودک می­گوید: در حال کار در زمین­های زراعتی خود بوده که آدم ربایان اورا لت و کوب کردند و پسر ده ساله اورا با خود بردند.

آدم ربایی­ها در هرات همواره یکی از نگرانی های مردم این ولایت بوده و اکنون یک بار دیگر باشنده­های این ولایت از افرایش آدم ربایی­ها سخت نگران هستند.

از سوی دیگر مسوولان امنیتی از اداره­های عدلی و قضایی می خواهند، که برای این آدم ربایان جزای سخت در نظر بگیرند و اجازه ندهند تا مجرمان با استفاده از زور و زر دوباره آزاد گردند.

این درحالیست که هفته­ای پیش هم نیروهای امنیتی در هرات یک کودک یازده ساله را از قید آدم ربایان آزاد ساختند.

اختطاف­ گران آن کودک را از محله­ای باباحاجی شهرهرات ربودند و قصد داشتند به مناطق مرزی این ولایت انتقال دهند اما موفق نشدند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top