آغازکمپاین 28 اسد سالروز استقلال کشور از سوی کلید گروپ در ولایت هرات

کلید گروپ در ولایت هرات امروز اولین کمپاین سه ماهه خود را به منظور ارتباطات هر چه بیشتر با نهادهای دولتی و فعالین جامعه مدنی و رشد بازاریابی دراین ولایت آغاز کرد.

سید محمد رضا هاشمی مدیرمسول رادیو کلید هرات میگوید این کمپاین که تا 28 اسد سالروز استرداد استقلال افغانستان ادامه خواهد یافت هدف از آن تقویت ارتباطات کلید گروپ با دوایر دولتی, نهادهای جامعه مدنی , موسسات خارجی و همچنان پیدایش راه کارهای درست به منظور بازاریابی در این ولایت میباشد.

وی افزود در جریان چند ماه آینده کلید گروپ در ولایت هرات تلاش خواهد کرد تا در جریان کمپاین رسانه ای خویش به منظور رشد ارتباطات به نتایج مطلوب دست یابد.

در همایشی که امروز به منظور افتتاح این کمپاین رسانه ای در ولایت هرات راه اندازی شده بود ده ها تن از نماینده گان دوایر دولتی, فعالین جامعه مدنی, نماینده گان مردم در شورای ولایتی و مسولان حمایت کننده از حقوق زنان اشتراک نموده بودند.

اشتراک کننده گان در این همایش روی وضعیت رسانه ها, چالشها و دست آوردها صحبت نموده و از راه اندازی کمپاین کلیدگروپ در هرات حمایت شان را اعلام کردند.

گفتنیست امروز همزمان در ولایات قندهار و ننگرهار نیز کمپاین رسانه ای کلید گروپ افتتاح شد و قرار است تا 28 اسد سالروز استرداد استقلال افغانستان ادامه یابد.

با این حال تحلیل گران امور میگویند راه اندازی همچو کمپاینها میتواند در رشد ارتباطات میان رسانه ها و دوایر دولتی و غیر دولتی و همچنان نهادهای جامعه مدنی تاثیر گذار باشد و این ارتباطات در حل چالشها و دسترسی به یک راه کار درست در جامعه نتایج مثبتی در قبال خواهد داشت.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام قاضی زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top