اشرف غنی احمدزی: درصورت برنده شدن درانتخابات، هرات را به مرکزترانزیت منطقه تبدیل میکنم

داکتر اشرف غنی نامزد ریاست جمهوری افغانستان تاکید دارد در صورت پیروز شدن در انتخابات پیش روز، هرات را مرکز ترانزیت منطقه قرار میدهد و پدید اختطاف وراه گیری را از این ولایت ریشه کن خواهد ساخت.اشرف غنی - کهندژ

داکنر اشرف غنی امروز در جمع هزاران تن از هوادارانش در شهر هرات بر تشریح برنامه های کاریش پرداخت وبر مردم هرات وعدهع سپرد که تامین امنیت وقانونمند سازی گروه های مسلح را در اولیت برنامیش قرار میدهد.

از سوی دیگر داکتر داود شاه سبا والی سابق هرات نیز خواستار توجه بر روند اصلاحات واز بین بردن فرهنگ مصلحت بر منفعت گروه ها گردید.

داکتر اشرف غنی احمد زایی نامزد ریاست جمهوری افغانستان امروز در جمع هزاران تن از هوادارنش در شهر هرات از مردم خواست بخاطرآینده بهتر برای کشور بر او رای بدهند.

آقای غنی تاکید ورزید  که باپدیده شوم اختطاف وراه گیری مبارزه جدی خواهدکرد و تمام افراد مسلح غیر مسول را در قانونمند خواهد ساخت.

داکتر اشرف غنی باتاکید بر تامین حاکمیت قانون در مورد امنیت، زراعت، اقتصاد وفرهنگ بر تشریح برنامه های کاریش پرداخت وتاکید ورزید که در صورت برنده شدن برپروژه های مهم سرک سازی، راه آهن ایجاد سیستم های تحصلی توجه کرده وهرات را مرکز ترانزیت منطقه خواهد ساخت.

این نامزد ریاست جمهوری همچنان برمردم وعده سپرد که با غاصبین زمین برخورد شدید خواهد کرد و  بر بی جا شده گان ومهاجرین خارج از افغانستان نیز تسهیلات را فراهم خواهد اورد.

از سوی دیگر  داکتر داود شاه سبا والی سابق هرات نیز با انتقاد از عدم علاقمندی دولت کنونی بر روند اصلاحات خواستار از بین بردن فرهنگ مصلحت بر منفعت گروه ها گردید.

ولایت هرات امروز شاهد حضور سه تن از نامزدان ریاست جمهوری کشور بود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top