افتتاح اولین مرکز تجاری سهامی خصوصی، فروش کامپیوتر و لوازم جانبی در هرات

اولین مرکز تجاری فروش کامپیوتر و قطعات در هرات به بهره برداری رسید. مسئولان این مرکز تجاری میگویند: این بزرگترین و جامعترین مرکز تخصصی کامپیوتر و وسایل تکنولوژی به شمار می رود، که از سوی بخش خصوصی بصورت سهامی وبه هزینه حدود 50 میلیون افغانی راه اندازی شده است.

ساختمان برج صدف در چهارراه مستوفیت هرات اولین مجتمع کامپیوتری هرات است که از سوی سهام داران خصوصی روز گذشته به بهره برداری رسید. 4

برج صدف شامل 51  فروشگاه کامپیوتر، لپ تاپ  و تجهیزات مرتبط، یک طبقه واحد ادارای تجارتی، 5 طبقه هوتل،رستورانت ویک تالارپذیرایی برای محافل وکنفرانس ها، یک زیرزمین با پارکینک وسیع از سوی شرکت های خصوصی بشکل سهامی ساخته شده است.

سورج مریخی یکی از سهام داران این مرکز تجاری میگوید: با افتتاح این مرکز، رشد وسایل تکنولوژی روز بیشتر خواهد گریدد و درآینده نیز ظرفیت راه اندازی نماینده گی های کمپنی های مختلف لوازم کامپیوتر در هرات بوجود آمده است.

وی میگوید: این ساختمان طی مدمت دوسال با هزینه حدودآ 50 میلیون افغانی ساخته شده است که فضایی کاملآ مناسب جهت تهیه کامپیوتر، لپ تاپ و یا دریافت خدمات گوناگون محسوب می شود.

درهمین حال شماری از تاجران با استقبال از همچو سرمایه گذاری ها میگویند: که فرهنگ سهامی خصوصی اگر در جامعه تجاری افغانستان، رواج پیدا کند، امید رشد بیشتر در بخش های مختلف تجارت واقتصاد میرود.

خلیل احمد حنیفی یکتن از سهام داران این مرکز تجاری بدین باور است که ساخت وساز مراکز اینچنینی باعث جلب توجه کمپنی های بزرگ و معتبرجهانی میگردد تا نماینده گی های خودرا در داخل کشور تاسیس نمایند.

وی میگوید: عمده تری موضوعی که باعث رشد و انکشاف تجارت و صنعت در کشورمیگردد، تامین امنیت و حمایت دولت از سرمایه گذاری ها است.

عبدالودود فیض زاده رئیس اتحادیه پیشه وران نیز میگوید: دولت باید در تامین امنیت بیشتر تلاش نماید، تا ما شاهد سرمایه گذاری های بیشتری در جای، جای این کشور باشیم.

این مجتمع همه روزه از ساعات 8:00 صبح الی 8:00 شب آماده ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریان میباشد.

عرضه خدمات این مرکز، بیشتر کامپیوتر دیسکتاپ، نوت بوک ودر کنار آن نرم افزار، سخت افزار و دیگر لوازم جانبی است

مسئولان این مرکز تجاری میگویند: بازار کامپیوتر برج صدف بزرگترین و ارزانترین عرضه کننده قطعات کامپیوتری  در هرات است و از دیگر مزایای این مجتمع قدیمی بودن و شناخته شدن در دید عمومی مردم را نیز میتوان نام برد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top