افراد مسلح ناشناس سه زن را در داخل شهر هرات با فیر مرمی به قتل رسانیدند

سه ﺯﻥ ﺟﻮاﻥ ﺑﺎ ﻓﻴﺮ ﻣﺮﻣﻲ ﺩﺭ داخل شهر هرات با ضرب مرمي به ﻘﺘﻞ ﺭﺳﻴﺪﻩ اند. این حادثه حوالی ساعت 7:30 دقیقه شب چهار شنبه در منطقه ی کارته ی اتحاد اتفاق افتاده است.

مقامهای امنیتی درهرات میگویند: سه زن همراه با یک مرد که سوار بر یکعراده موتورسایکل بوده اند، توسط دوفرد مسلح موتورسایکل سوار هدف گلوله باری قرار گرفته و به قتل رسیده اند.

عبدالروف احمدی سخنگوی پولیس هرات میگوید: این حادثه حوالی ساعت 7:30 شب چهارشنبه در منطقه ی کارته ی اتحاد در داخل شهر هرات به وقوع پیوسته است.

وی افزود: درنتیجه ی تیراندازی افراد مسلح هر سه زن به قتل رسیده وبه مرد همراه شان که راننده ی موتر بوده است، آسیبی نرسیده است.

سخنگوی پولیس هرات گفت: تا به حال علت و انگیزه ی این قتل معلوم نیست، اما تحقیقات ارگان های کشفی بمنظور شناسایی و بازداشت عاملین این قضیه آغاز شده است.

درهمین حال محمد رفیق شیرزی سخنگوی شفاخانه ی حوزه وی هرات میگوید: ابتدا جسد یک خانم به آن مرکز درمانی انتقال داده شده است که گفته شد، دو خانم دیگر زخمی شده اند.

وی افزود: لحظاتی بعد از آن اجساد دو خانم دیگر که در راه انتقال به شفاخانه جان باخته بودند، نیز به آن شفاخانه انتقال داده شد.

از سوی هم جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات میگوید: قتل این سه خانم يك رويداد جنايي است كه ريشه درخصونت هاي شخصي دارد و هیچ ربطی بر خشونت علیه زنان ندارد.

وی افزود: قبل از این پدر اين خانواده كه باشنده ی اصلی ولایت فراه میباشند، به قتل رسيده وامشب نیز خشو با دوعروسش توسط افراد مسلح كشته شده اند.

ترورهای مسلحانه و گلوله باری برافراد یکی از نگرانی های عمده ی شهروندان هرات بوده است که باشنده گان این ولایت همواره از این ناحیه رنج میبرند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top