امضا قرار داد نقل مکان قنسولگری کشورهندوستان از یک ساحه مسکونی در هرات

قرار داد نقل مکان تعمیر قنسولگری کشور هندوستان از یک منطقه مسکونی که تا به حال چندین بار تظاهرات مردمی را در قبال داشته است, امروز میان سرپرست شاروالی هرات و قنسول کشور هندوستان در این ولایت به امضاء رسید.

۲۰۱۵۰۵۱۹_۱۶۴۰۲۷

غلام غوث نیکبین سرپرست شاروالی هرات میگوید هوتل پنج ستاره هرات که قبلا تحت اداره قنسولگری ایالات متحده آمریکا در هرات بود امروز با امضا یک قرار داد رسما به دسترس قنسولگری هندوستان در هرات قرار گرفت.

وی افزود این قرار داد ده ساله بوده و قرار است کشور هندوستان ماهانه مبلغ 25 هزار دالر امریکایی کرایه این ساختمان را به اداره شاروالی هرات بپردازد.

در همین حال ” امیت کومار مشرا “سرقنسول کشور هندوستان در هرات گفت این قرار داد ده ساله بیانگر حضور دایمی کشور هندوستان در هرات میباشد.

وی افزود کشور هندوستان به تمامی تعهداتش در افغانستان به خصوص در ولایت هرات پایبند است.

آقای مشرا گفت تا دو ماه دیگر به تعمیر جدید نقل مکان خواهند کرد .

گفتنیست کشور هندوستان از چند سال به این سو در یک منطقه مسکونی در شهر هرات فعالیت داشت.

به دلیل مشکلات امنیتی سرک منتهی به قنسولگری کشور هندوستان بروی ترافیک مسدود شده بود و مشکلات ترانسپورتی را برای باشندگان آن محل ببار آورده بود که این خود چندین بار تظاهرات مردمی را در قبال داشت.

گفتنیست ساختمان هوتل پنج ستاره هرات که امروز رسما به دسترس قنسولگری هندوستان قرار گرفت تا کنون نزدیک به ده میلیون دالر امریکایی بالای آن مصرف شده است که گفته میشود از لحاظ امکانات و مسائل امنیتی کاملا مجهز میباشد.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام قاضی زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top