بازداشت 13 تَن به اتهام انتقال موادمخدر در هرات

موظفین قوماندانی پولیس سرحدی میدان هوایی بین المللی ولایت هرات از بازداشت سیزده تَن به اتهام انتقال هشت کیلوگرام موادمخدر نوع هیرویین خبر می‎دهد.

محمد ناصر نیکنام قوماندان میدان هوائی بین المللی ولایت هرات میگوید: این افراد هشت کیلوگرام موادمخدر نوع هیرویین را در 738 عدد کپسول جابجا کرده بودند و قصد انتقال آنرا به کشور هندوستان داشتند، که موفق به این کار نشدند.

وی افزود: این افراد به همکاری ارگانهای کشفی واستخباراتی و پولیس مبارزه با مواد مخدر   از داخل میدان هوایی بین‌المللی هرات بازداشت شدند.

به گفته ی قوماندان میدان هوائی بین المللی ولایت هرات، این افراد کپسول‌ها حاوی موادمخدر را بلعیده بودند و از این طریق می‌خواستند به کشور هندوستان انتقال دهند.

از سوی هم امین‌الله امرخیل فرمانده پولیس هرات میگوید، که دوسیه‌های این افراد ترتیب و غرض تحقیقات بیشتر به ارگان‌های عدلی و قضایی سپرده شده است.

طی یک ماه گذشته به تعدا د ۱۶ قاچاقبر بطنی و یک نفر قاچاقبری که تحت تعقیب ارگان های کشفی بود، و قصد فرار از هرات به کابل و سپس به کشور چین را داشت، توسط موظفین پولیس سرحدی میدان هوائی هرات گرفتار و دوسیه های نسبتی شان محول ارگان های عدلی وقضایی گردیده است.

کانال تل‌گرام کهندژ

 

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top