باشنده گان هرات: رئیس جمهور نخبه گان را در ادارات محلی نصب نماید

ده ها تن از وکلای محلات وروسای شوراهای شهر و ولسوالی های هرات از رئیس جمهوری کشور میخواهند که در اداره برق این ولایت فردی را بگمارد که در کارش تخصص و تعهد داشته باشد. آنان میگویند: یگانه گزینه ی که میتواند اداره برق هرات را مدیریت کند، انجینیر محمود رادمل میباشد، که درگذشته نیز دستاورد چشمگیری در قسمت برق رسانی هرات داشته است.

باشنده گان ولایت هرات از رئیس جمهور میخواهند تا افراد متخصص وکاردان را در رائس ادارات محلی بگمارد. vlcsnap-2015-01-14-12h40m30s18

ده هاتن از وکلای ناحیه، محلات وروسای شوراهای شهروولسوالی های هرات در اداره برق این ولایت گرد هم آمده و خواهان تقرر انجینیر محمود رادمل بسمت رئیس آن اداره گردیده اند.

آنان میگویند: یگانه گزینه ی که تحصیلات مسلکی وتوانایی رفع مشکلات برق هرات را دارد، آقای رادمل میباشد واز رئیس جمهوری غنی درخواست دارند، تا این مورد را جدی بگیرد.

به گفته ی این باشنده گان ولایت هرات: اگر رائیس جمهور کشور به واقیعت افراد شایسته اصلح را در پست های نصب میکند، باید پیشنهادات مردم را نیز نادیده نگرفته و از وجود افرادی که مردم بر توانایی و صداقت شان باوردارند استفاده ببرد.

وکلای محلات و روسای شوراهای شهر و ولسوالی های هرات: خواسته های شان را طی یک پیشنهاد به هیئت اعزامی که از مرکزکشور به منظور بررسی وضیعت برق و اداره برق به هرات آماده است سپرده اند.

درهمین حال رئیس عملیاتی شرکت برشنا که در راس هیئت اعزامی مرکز به هرات آمده است میگوید: شرکت برشنا در حال حاضر 17 ملیون دالر را برای ترمیم و بازسازی برق هرات مد نظر گرفته است و در صورت نیاز امکان افزایش این هزینه ها میگردد.

وی افزود: که با اشخاصی که نامزد این پست گردیده اند، از سوی متتخصصین اداره برشنا مصاحبه صورت خواهد گرفت و فردی انتخاب خواهد شد که بهترین طرح و بیشترین دانش تخصصی را در کنار تعهد وصداقت در کار خود داشته باشد.

بیشتر از بیست روز قبل رئیس جمهور غنی به ولایت هرات سفر نمود و در دیدار با نهادهای مدنی، مردمی،صنفی شماری از کارمندان ملکی و نظامی را از کار برکنار نموده که ازاین جمله رئیس قبلی برق هرات را برکنار وبرای تحقیقات به ارگانهای عدلی وقضایی معرفی نمود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top