باشندگان هرات: عاملین اختطاف و قتل چهار کارمندان اتصالات باید مجازات شوند

باشنده گان هرات خواهان بازداشت و مجازات عاملین اختطاف و قتل چهار تن از کارمندان شرکت مخابراتی اتصالات در ولسوالی گذره هرات شدند.

چهار تن از کارمندان شرکت اتصالات که یک هفته قبل جهت انجام وظیفه به قریه کورت ولسوالی گذره هرات رفته بودند در همین منطقه از سوی مخالفین دولت اختطاف گردیدند.

گل احمد سروستانی قوماندان امنیه ولسوالی گذره هرات میگوید درپی وقوع این حادثه افراد اختطاف شده دو روز قبل در اثنای خوردن غذای چاشت توانستند با کشتن یکتن از افراد اختطاف کننده و مجروحیت یکتن دیگر از ساحه متواری و به مناطق کوهستانی پناه ببرند.

وی افزود بعد از فرار این افراد به مناطق کوهی، اجساد چهار تن شان ظهر دیروز از مربوطات ولسوالی گذره هرات کشف و به شفاخانه حوزوی هرات انتقال داده شد.

قوماندان امنیه هرات میگوید کارمندان شرکت اتصالات بدون هماهنگی با پولیس به آن ساحه اعزام گردیده بودند.

در همین حال محمد رفیق شیرزی سخنگوی شفاخانه حوزوی هرات میگوید اجساد این چهار تن به حالت متلاشی شده به این شفاخانه منتقل گردیده است.

وی افزود آثار مرمی و ضربات چاقو بر تمامی نقاط بدن این افراد مشاهده شده است.

از طرف دیگر باشندگان هرات اختطاف و قتل کارمندان شرکت مخابراتی اتصالات را محکوم نموده و بر مجازات عاملین این قضیه تاکید نمودند.

این در حالیست که مقامات محلی هرات میگویند نیروهای امنیتی چهار تن را به اتهام اختطاف و قتل کارمندان شرکت مخابراتی اتصالات در ولسوالی گذره این ولایت بازداشت نمودند.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام قاضی زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top