برای اولین‌بار یک میلیون افغانی جبران‌خساره از سوی اداره بیمه ملی افغان برای یک شرکت تولیدی در هرات پرداخت شد

پس از یک سال فعالیت مدیریت بیمه حریق در چوکات اداره بیمه ملی افغان در ولایت هرات، صبح‌‎امروز برای اولین‌بار به مبلغ یک میلیون افغانی یک فابریکه تولیدی که در شهرک صنعتی این ولایت آتش گرفته بود را جبران خساره کرد.

صدیق‌الله سباوون آمر پلان و پالیسی اداره بیمه ملی افغان می‌گوید شرکت تولیدی چاکلیت رُز واقع در شهرک صنعتی هرات که چندی پیش دچار سانحه آتش‌سوزی شده بود، پس از بررسی و پروسس جبران‌خساره از سوی اداره‌شان، امروز مبلغ 926178 افغانی برای شرکت مذکور به عنوان جبران‌خساره پرداخت گردید.

او می‌گوید اداره بیمه ملی افغان متعهد به مردم خویش است  و افزود که آنچه در گفتار وجود داشت امروز در عمل به مردم خویش نشان دادیم و تلاش خواهیم کرد تا از این پس خدمات بیشتری را به مردم افغانستان انجام دهیم.

آقای سباوون تاکید داشت که در مقابل مبلغ ناچیز یعنی 43 هزار افغانی که این شرکت بیمه گردیده بود، امروز نزدیک به یک میلیون جبران خساره گردید و افزود که اداره‌شان توانایی بیمه نمودن شرکت‌های بزرگ در کشور را دارد.

از سوی‌هم محمدنعیم محمدی معاون شرکت تولیدی چاکلت رُز از پرداخت جبران‌خساره ابراز خرسندی می‌کند و می‌گوید این کار سبب می‌گردد تا مردم به خدمات بیمه در کشور علاقه‌مند شوند.

آقای محمدی تاکید کرد که پس از این موضوع آنان تمامی جایدادهای و حتی خانواده خویش را زیر پوشش خدمات بیموی قرار خواهد داد.

در همین‌حال محی‌الدین نوری معاون و سرپرست مقام ولایت هرات نیز از عملکرد اداره بیمه در این راستا ابراز خرسندی کرد و افزود این یک روزنه‌ای امید واری کننده برای آینده کشور می‌باشد.

او گفت اداره محلی هرات در قسمت ترویج فرهنگ بیمه میان مردم تلاش خواهد کرد و همزمان اداره بیمه ملی افغان باید خدمات خود را به صورت عملی به مردم نشان دهد تا مردم به این چنین برنامه‌ها اعتماد کنند.

قابل ذکر است که اداره بیمه ملی افغان در 1343 در کشور تهداب‌گذاری شد و در سال 1385 در ولایت هرات نمایندگی خویش را فعال ساخت و اکنون در بیشتر از 21 ولایت کشور نمایندگی فعال دارد که در تمام عرصه‌ها مصروف عرضه خدمات بیموی در کشور می‌باشد.

گزارش:  پدرام قاضی‌زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top