برخور اتحادیه ی پیشه وران با 150 واحد صنفی تخطی کننده در هرات

مسولان اتحادیه پیشه وران هرات میگویند: با 150 واحد صنفی تخطی کننده در ولایت هرات برخورد شده است. به گفته ی رئیس این اتحادیه، تا به حال با 150 واحد صنفی در این ولایت به دلیل تخطی های کاری برخورد صورت گرفته که حتی در برخی از موارد منجر به باطل شدن جوازهای کاری این اصناف گردیده است.

عبدالودوود فیض زاده رئیس اتحادیه ملی پیشه وران در حوزه غرب کشور میگوید: تخطی کننده گان شامل صنوف آرایشگران، خبازان و فروشنده گان مواد غذایی بودند که به دلیل اظافه ستانی و عرضه مواد بی کیفیت با آنان برخورد شده است.

وی افزود: عدم هماهنگی میان اداره های اسبق شاروالی و پیشه وران هرات باعث شده تا یک سری سواستفاده جویی ها میان اتحادیه های صنفی در گذشته و حال صورت گیرد.

همچنان رئیس اتحادیه پیشه وران حوزه غرب کشور تاکید میکند دیدگاه دوگانه دولت مرکزی در زمینه جمع آوری مالیات نیز باعث شده تا کسبه کاران در ولایت هرات ضربه بزرگ اقتصادی را متحمل شوند.

بنا به اظهارات وی: این مسئله باعث شده تا زمینه فساد اداری در روند جمع آوری مالیات از کسبه کاران هرات نیز فراهم گردد.

مسئولان اتحادیه پیشه وران هرات میگویند: مشکلات نا امنی و وضعیت بد اقتصادی در کشورنیز باعث شده تا در جریان سال جاری بیش از 50 تن از اعضای اتحادیه کسبه کاران ولایت هرات وظایف شان را ترک نموده و به کشورهای خارجی مهاجر شوند.

گفتنیست: در حال حاضر 82 صنف تحت چوکات اتحادیه پیشه وران ولایت هرات فعالیت دارند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top