برگذاری مسابقات ورزشی گلبال معلولین درهرات

فدراسیون ورزشی معلولان توانمند هرات به پیشوازسوم دسامبر روز جهانی معلولین مسابقات ورزشی را بین نهاد های ورزشی معلولین توانمند این ولایت برگزار نموده است. نخستین روز این مسابقات که بین ورزشکاران رشته گلبال در ورزشگاه سرپوشیده هرات برگزار شد در آن بیش از 20 ورزشکار از 3 نهاد ورزشی رشته گلبال اشتراک داشتند.

همه ساله فدراسیون ورزشی معلولان توانمند هرات به همکاری المپیک ورزشی این ولایت رقابت های ورزشی را بین ورزشکاران معلول برگزار میکند.

در این رقابت ها معلولین توانمند در رشته های گلبال، شطرنج، دوش با عصا و بسکتبال با ویلچر با یک دیگر رقابت میکنند .vedio sport

نخستین روز این مسابقات که بین ورزشکاران رشته گلبال در ورزشگاه سرپوشیده هرات برگزار شد در آن بیش از 20 ورزشکار از 3 نهاد ورزشی رشته گلبال اشتراک داشتند.

در این رقابت های گلبال امروز که بین نابینایان برگزار گردید تیم انجمن ملی نابینایان به مقام قهرمانی رسید، تیم انجمن اناببه مقام دوم دست یافت وتیم انجمن اجتماعی روشندلان توانا حایزمقام سوم شد.

اشتراک کنندگان این دوراز رقابتها میگوید فرصت خوبیست تا از طریق ورزش فعالیت های خود را به همگان نشان دهیم.

از سوی دیگر ورزشکاران روشن دل نبود مکان مناسب برای تمرین، نبود لباس ورزشی، توپ، جال و دیگر امکان ورزشی را از عمده ترین مشکلات شان عنوان میکنند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top