بهره برداری از 23 پروژه انکشافی درولایت غور

مسؤولان ساحوی برنامه  همبستگی ملی وزارت احیا و انکشاف دهات درغور از بهره برداری 23 پروژه ی عام المنفعه درآن ولایت خبر میدهند. آنان میگویند: این پروژه های انکشافی به هزینه بیش از 20 میلیون افغانی ساخته شده است که نزدیک به 2 هزار خانواده از مزایای آن مستفید گردیده اند.

خبرهای رسیده از ولایت غور حکایت از آن دارد که 23 پروژه که شامل حفاری چاه های برمه ای، ساخت لترین ها، تمدید شبکه های آبرسانی، احداث و جغل اندازی سرک های روستایی، اعمار پلچک ها، دخایر آب زراعتی، کانالهای آبیاری، برق های آبی کوچک و دیوار محافظوی میباشند، به بهربرداری سپرده شده اند.1 (1)

لیدا احمدی، مسئول بخش مطبوعاتی برنامه همبستگی ملی وزارت احیا و انکشاف دهات درحوزه غرب میگوید: این پروژه ها از برنامه همبستگی ملی وزارت احيا و انکشاف دهات در ولسوالی شهرک  ولایت غورتکميل و طی هفته گذشته مورد استفاده مردم قرار گرفته است.

به گفته ی او: این پروژه ها به هزینه ی 20 میلیون و 297 هزار افغانی از بودجه برنامه همبستگی وزارت احیا وانکشاف ساخته شده است.

منبع افزود: که از مزايای این پروژه‌ها حدود 2 هزار  خانواده مستفید خواهند شد.

قابل یاد آوریست که برنامه همبستگی ملی از شروع فعالیت هایش تابه حال در ولایت غور مبلغ 2 میلیارد و 7 صد و هفتاد و چهار ونیم میلیون افغانی را در تطبیق 3 هزار و4 صد و 92 پروژه های عام المنفعه که شامل سکتور های ترانسپورت، آبرسانی، برق، معیشت و توسعه ی روستاها میباشد، به مصرف رسانیده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top