به هزینه ی 155 میلیون افغانی پروژه ی ساخت سرکهای داخل شهر قلعه نو آغاز گردید

کار پروژه آسفالت سرک های شهر قلعه نو مركز ولايت بادغیس به ارزش  یکصد و پنجاه و پنج میلیون افغانی صبح امروز يكشنبه آغاز گردید. مسوولان ریاست فواید عامه بادغیس ميگويند: پروژه اسفالت حدودآ 5 ونیم كيلومتر بوده كه شامل اسفالت سرک، کانکریت،اعمار پیاده رو و آب رو های داخل شهری ميشود.

پروژه ساخت سرکهای داخل شهری بادغیس در شهرقلعه نو مرکز این ولایت با حضور مسئوولان محلي و هيئت اعزامي وزارت فوايدعامه قبل از ظهر امروز آغاز گردید. Video (1)

انجنیر ملیحه رییس فواید عامه بادغیس میگوید: با تکمیل این پروژه جاده های و پیاده روی های ناحیه دوم شهر قلعه نو مرکز این ولایت اسفالت و كانكريت میگردد، که مشکلات هزران باشنده این مناطق از این ناحیه مرفوع خواهد گردید.

خانم ملیحه رئیس فوائد عامه بادغیس گفت: کار ساخت و تطبیق این پروژه مدت یکسال را در برگرفته میگیرد که مجری این کار یک شرکت سرک سازی خصوصی میباشد.

وی افزود: هزینه ی ساخت این سرکها مبلغ یکصد وپنجاه وپنج میلیون افغانی میگردد، که از سوی وزرات فوائد عامه کشور پرداخته میشود.

براساس اظهارات مسئوولان ریاست فواید عامه بادغیس: تیم انجینران وزارت فواید عامه کشور از روند تطبیق این پروژه به صورت دوامدار نظارت و کنترول خواهند کرد.

این در حالیست که نزديك به یک سال قبل کار پروژه اسفالت ناحيه دوم جاده های شهر قلعه نو آغاز گردیده بود، اما بنا به دلایل كه از سوی مسئوولان نبود بودجه اعلام شده است، كار آن تا به امسال ادامه پيدا کرده است.

شماری از باشنده گان ولایت بادغیس ازاین اقدام وزارت صحت عامه ابراز خرسندی نموده، ازدولت میخواهند تا پروژ های بیشتری را درآن ولایت راه اندازی نماید.

به باورآنان اجرای پروژه ها از یک سو باعث آبادانی آن مناطق گردیده و از سوی دیگر شمار زیادی از جوانان از بیکاری نجات پیدا میکنند، که این تاثیرمثبت بر روند امنیت آن ولایت خواهد داشت.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top