تبدیلی قوماندان آیساف در زون غرب

قوماندان جدید نیروهای آیساف درغرب افغانستان معرفی شد.

در این مراسم که امروز در پایگاه نیروهای آیساف واقع در میدان هوایی ولایت هرات برگزار شده بود قوماندان عمومی نیروهای ناتو و لوی درستیز قوای مسلح ایتالیا اشتراک نموده بودند.

جنرال “کمپبل” قوماندان عمومی نیروهای ناتو در افغانستان گفت که نیروهای آیساف در این ماموریت جدید، در بخش آموزش و تجهیز نیروهای امنیتی افغان همکار خواهند بود.

او گفت از زمانیکه نیروهای بین المللی به همکاری سربازان افغان در تا مین امنیت تلاش میکنند مخالفین دولت افغانستان کمترمیتوانند در مناطق مختلف این کشور مردم را مورد آزار قرار دهند.

آقای کمپبل در جریان این مراسم ویژه، قوماندانی آیساف را از قوماندان اسبق به قوماندان جدید آیساف در زون غرب واگذار نمود.

از طرف دیگر جنرال تاج محمد جاهد قوماندان قول اردوی 207 ظفر در غرب افغانستان از همکاری نیروهای آیساف در بخش آموزش و هماهنگی با نیروهای امنیتی افغان در غرب افغانستان قدردانی کرد و بر افزایش همکاری نیروهای آیساف در بخش آموزش تاکید نمود.

وی افزود در حال حاضر نیروهای امنیتی افغان قادر به تامین امنیت کشور بوده و در طی سال جاری دست آوردهای چشمگیری در این عرصه داشتند.

مقامات در حوزه غرب کشور اظهار امیدواری نمودند تا قوماندان جدید آیساف بتواند در جریان ماموریت شش ماهه خود در قسمت آموزش نیروهای امنیتی افغان در ولایات هرات، فراه، غور و بادغیس موثر واقع شود.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام قاضی زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top