تجلیل از روز معلم با بر گذاری نمایشگاه دستآورد های دانش آموزان در هرات

همزمان با روز معلم نمایشگاه دستاورد های دانش آموزان ریاست معارف هرات پیش از چاشت امروز در تالار مولانا جلال الدین محمد بلخی این ولایت برگزار شد. مسوولان ریاست معارف هرات میگویند: دانش آموزان مکتب های مختلف این ولایت در 30 غرفه دستاورد های شانرا به نمایش گذاشته اند.

مسوولان اداره معارف هرات اعلام کرده اند، که امسال روز معلم بگونه ویژه ای با برگزاری مراسم گوناگون در هرات تجلیل می شود، که برپایی این نمایشگاه دستآورد های متعلمین، نیز بخشی از مراسم ویژه تجلیل از مقام آموزگار است.Vedio (7)

دانش آموزان از مکاتب مختلف هرات در اینجا گرد هم آمده اند، تا در نمایشگاه ریاست معارف هرات اشتراک نمایند.

عبدالرزاق احمدی رئیس معارف هرات میگوید: در این نمایشگاه دانش آموزان مکتب های دولتی و غیر دولتی و موسسات تحصیلی نیمه عالی هرات، دستاورد های شانرا در 30 غرفه به نمایش گذاشته اند، که در برخی از این غرفه ها غذای های محلی هرات و آداب و رسوم مردم این ولایت نیز به معرض نمایش گذاشته شده است.

از سوی هم به باور افراد اشتراک کننده در این نمایشگاه ، راه اندازی برنامه های اینچنینی فرصت مناسبی برای آنان ایجاد خواهد کرد، تا بتوانند دستاوردهای شانرا برای بازدید عموم مردم به نمایش بگذارند.

اینجا هم در گوشه دیگر نمایشگاه یک صنف درسی بگونه نمایشی ایجاد شده، تا بازدید کنندگان با نحوه درست تدریس دانش اموزان آشنا شوند.

گفته میشود: نمایشگاه دستاورد های معارف هرات تا روز پنجشنبه هفته روان بر روی عموم بازدید کنندگان باز است و از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر آقایان، و از ساعت 1 بعد از ظهر تا 4 عصر بانوان میتوانند از ان بازدید کنند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top