تحصن ده ها تن از داکتران شفاخانه حوزوی هرات

در پی لت و کوب یکتن از معاون داکتران شفاخانه حوزوی هرات از سوی یک فرد زورمند, ده ها تن از داکتران شفاخانه حوزوی هرات امروز دست به تحصن زدند.

۲۰۱۴۰۱۲۵_۰۸۴۸۳۳

محمد رفیق شیرزی سخنگوی شفاخانه حوزوی هرات میگوید این حادثه حوالی شب گذشته در بخش عاجل شفاخانه حوزوی هرات صورت گرفته است.

وی افزود شخص زورمند زمانی اقدام به لت و کوب معاون داکتر نمود که جسد مادرش را که در یک حادثه ترافیکی به قتل رسیده بود به شفاخانه انتقال داد.

بنا به اظهارات وی وضعیت صحی شخص معاون داکتر به دلیل وارد شد جراحت عمیق در قسمت سرش وخیم است و فعلا تحت تداوی قرار دارد.

سخنگوی شفاخانه حوزوی هرات میگوید روی همین اساس داکتران در شفاخانه حوزوی هرات امروز دست به تحصن زدند و وقوع این حادثه را به شدت محکوم نمودند.

آنها میگویند تا به حال چندین بار حوادثی از این دست در شفاخانه حوزوی هرات اتفاق افتاده اما تا به حال عاملین قضایا از سوی ارگانهای امنیتی بازداشت نشده و به ادارات عدلی و قضایی معرفی نگردیدند.

داکتران هشدار میدهند در صورتیکه این روند همچنان ادامه یابد این موضوع در آینده عواقب ناگواری در قبال خواهد داشت.

با این حال اصیل الدین جامی معاون والی هرات که در جمع داکتران متحصن حضور داشت وعده جدی بازداشت عامل این قضیه و مجازات او از سوی ادارات عدلی و قضایی داد.

وی از خدمات داکتران بخش عاجل شفاخانه حوزوی هرات قدردانی کرد و از آنها خواست تا از تحصن دست بکشند.

تا به حال چندین بار خبرهایی از لت و کوب داکتران شفاخانه حوزوی هرات از سوی افراد زورمند و کارمندان دوایر دولتی منتشر شده اما گفته میشود تا کنون عاملین این قضایا بازداشت و یا مجازات نگردیدند که این خود باعث ایجاد فاصله میان داکتران و مقامات بلندرتبه امنیتی و محلی شده است.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام قاضی زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top