تظاهرات ده ها تن از باشنده گان ولایت غور در مقابل ساختمان مقام ولایت هرات

ده ها تن از باشنده گان ولایت غور صبح امروز در مقابل ساختمان مقام ولایت هرات دست به تظاهرات زده و کشتار بیش از 30 تن از باشنده گان این ولایت را به شدت محکوم نمودند.

مظاهره کننده گان که تعدادشان به بیش از 300 تن میرسید با تجمع در مقابل ساختمان مقام ولایت هرات، حکومت را متهم به بی توجه ای در قبال تامین امنیت شهروندان غور نمودند.

?

یکتن از مظاهره کننده گان میگوید: کشتار بیش از 30 باشنده ولایت غور از سوی گروه داعش و سکوت حکومت در قبال این عمل خیانت ملی بوده و غیر قابل تحمل میباشد.

همچنان یکتن دیگر از باشنده گان ولایت غور که در این تظاهرات اشتراک نموده بود میگوید حکومت مرکزی باید لانه های تروریزم را در این ولایت ازبین برده و شمار نیروهای امنیتی ولایت غور را افزایش دهد.

در ختم این تظاهرات قطع نامه 10 ماده ای از سوی مظاهره کننده گان صادر شد .

در این قطع نامه آمده است که سازمان ملل متحد باید حکومت افغانستان را متوجه به اجرای تعهدات بین المللی اش ساخته تا جلو این همه کشتار مردم بیگناه در کشور گرفته شود.

همچنان مظاهره کننده گان در این قطع نامه از نهادهای عدلی و قضایی خواستند تا دوسیه قتل عام شهروندان غور را به گونه جدی پیگیری نموده تا عاملین اصلی شناسایی ، گرفتار و مجازات گردند.

گفتنیست شب جمعه گذشته در پی قتل یکتن از سرگروپان داعش در ولایت غور، بیش از 30 تن از باشنده گان شهر فیروزکوه مرکز این ولایت در یک اقدام انتقام جویانه از سوی نیروهای مخالف دولت تیرباران شدند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top