تقدیر از ورزشکاران مدال آور درولایت غور

ده تن از ورزشکاران رشته های مختلف در ولایت غور از سوی پولیس آن ولایت مورد تقدیر قرار گرفته اند. گفته میشود: این ورزشکاران با قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی به مقام های قهرمانی دست یافته و ده مدال طلا باخود به ولایت شان آورده اند.

مسئولان پولیس امنیه و ورزشی درغور طی یک محفل ده تن از ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی درآن ولایت را تقدیرکرده اند.DSC_0419

آمر ورزشی غور میگوید: این ورزشکاران با شرکت در مسابقات مختلف ورزشی در کابل پایتخت شرکت کرده بودند، که هرکدام شان مقام قهرمانی را در رشته ورزشی اش ازآن خود ساخته است.

به گفته مسئولان : همچنان این ورزشکاران به تعداد ده مدال طلا را که در مسابقات، با تیم های مختلف کسب کرده بودند، باخود به ولایت غور آورده اند.

از سوی هم جنرال احمد فهیم قایم قوماندان امنیه ولایت غور میگوید: ورزشکاران سفیران صلح هستند و این وظیفه ی هر فردی است، که نسل جوان و ورزشکار را باید برای رشد و تقویت بیشتر در ورزش تشویق نمود.

این محفل که با حضور روسای شورای ولایتی، معارف، شورای صلح، حقوق بشر ولایت غور برگذار شده بود با اجرای نمایشات ورزشی و اهدای جوایز و تقدیر نامه خاتمه یافت.

غور از جمله ولایات حوزه ی غربی کشور به شمار میرود که گفته میشود: طی 13 سال گذشته کمتر توجهی از سوی دولت مرکزی بر وضعیت اجتماعی مردم و ساخت و ساز پروژهای عام المنفعه درآن صورت گرفته است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top