تقدیر جوانان هرات از کشور هندوستان

شماری ازجوانان وهنرمندان هرات درپی آغاز آبگیری پروژه بندسلما وتداوم همکاری های کشورهندوستان به مردم افغانستان، با دادن یک شاخه گل به کارمندان کنسلگری آنکشور در هرات  واجرای چند آهنگ ونمایش هنری از کشور هندوستان قدردانی کردند. درهمین حال سرکنسول کشور هندوستان در هرات تشویق وشادمانی مردم را نشانه قدرشانس بودن مردم افغانستان میداند وتاکید دارد که کشور هندوستان همچنان به همکاری هایش در زمینه  های مختلف با مرد افغانستان ادتامه خواهد داد.

بدنبال آغاز روند آبگیری بند سلما امیدواری شهروندان هرات برای فعال سازی پروژه های زیر بنایی کشور بیشتر شده ونقش کشورهای کمک کننده را نیز در تامین ثبات وآسایش مردم افغانستان بااهمیت میدانند.DSC07970

شماری از جوانان وهنرمندان هرات امروز درکنسلگری کشور هندوستان مقیم هرات جمع شدند وبا اجرایی چند آهنگ هندی، افغانی ونمایش تئاتر، کارمندان کنسلگری آنکشور را در هرات با دادن یک شاخه گل تقدیر کردند.

این جوانان از حکومت وحدت ملی میخواهند تا با راه اندازی برنامه های سازندگی وپروژه های زیربنایی مانع از ادامه مهاجرت ها، ایجاد اشتغال به جوانان وامید دادن  به مردم شوند.

شماری ازنماینده گان شورای ولایتی هرات که دراین برنامه شرکت کرده بودند، نیز میگویند: مردم افغانستان، بخصوص هرات همیشه جوابی برای بدی ها هم دارند و قدردان خوبی ها هم میباشند.

حبیب الرحمن پدرام نماینده مردم درشورای ولایتی هرات میگوید: دیروز مردم هرات گرد هم آمده و شعار مرگ بر پاکستان سردادند و امروز همین مردم هرات گرد هم آمده و با اهدای شاخه های گل از خدمات کشور هندوستان قدردانی کردند.

بااین حال سرکنسول کشور هندوستان در هرات نیز تشویق وشادمانی مردم را نشانه قدرشانس بودن مردم افغانستان میداند وتاکید دارد که کشور هندوستان همچنان به همکاری هایش در زمینه  های مختلف با مرد افغانستان ادتامه خواهد داد.

تکمیل شدن قسمت اعظم پروژه بزرگ بند سلما در ولایت هرات یک موفقیت بزرگ به مردم وحکومت هندوستان ومردم افغانستان است من ابتدااین موفقیت را به دها انجینر هندی وهزاران کارگر افغان در بند سلما است وشادی مردم افغانستان نشانه علاقمندی انان به آارامش است واین علاقمندی مردم ما را بیشتر به تلاش وهمکاری به مردم افغانستان یاری میکند.”

پیش ازاین شماری از مردم هرات در پیوند به آغاز روند آبگیری بند سملا به خیابنها رفتند وبه رقص وشادمانی پرداختند.

بند سلما نخستین پروژه بزرگ آبی در افغانستان که پس از10 سال کارآن در حال تکمیل شدن است.

مقامات کشور هندوستان در افغانستان پروژه بند سلما را پرهذینه ترین وبزرگترین پروژه کشور هندوستان میدانند که و تاکید دارند که چندین پروژه دیگر را نیز در داخل افغانستان روی دست دارند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top