جلوگیری از وقوع یک انفجار در مرکز شهر فراه

از وقوع یک انفجار در داخل شهر فراه جلوگیری شد. مقامهای امنیتی در آن ولایت میگویند که مخالفین دولت مقداری مهمات انفجاریه را در بدنه یکعراده موترسایکل جابجا نموده بودند و قصد برهم زدن امنیت شهر فراه را داشتند.

محمد اقبال باهر سخنگوی قوماندان امنیه فراه گفت: مقدار زیادی مواد انفجاری که دربدنه یک موترسایکل در مقابل اداره های برق و ریاست دارالمعلمین ولایت فراه جابجا شده بود جلوگیری به عمل آمد. Picture2

وی افزود: این مهمات انفجاریه حوالی ساعت 9:00 صبح پنجشنبه از سوی سربازان مبارزه با مواد مخدر کشف و توسط  تیم انجینیری پولیس قوماندانی امنیه فراه خنثی گردید.

بنا به اظهارات وی در پیوند به این قضیه تا به اکنون کسی دستگیری نشده و تحقیقات ارگان های کشفی بمنظور شناسایی عاملان این بمب گزاری آغاز گردیده است.

سخنگوی قوماندان امنیه فراه میگوید: اگر این حادثه انفجاری صورت میگرفت تلفات جانی و خسارات هنگفت مالی را از خود برجای میگذاشت

در حالی مقامات امنیتی از کشف و خنثی نمودن مواد انفجاریه در داخل شهرفراه خبر میدهند که تا کنون چندین بار حملاتی از این دست در داخل شهر و نواحی بخصوص در مسیر ولسوالی های آن ولایت صورت گرفته و باعث کشته  و زخمی شدن چندین تن گردیده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top