جمع آوری نزدیک به 20 تن مواد غذایی تاریخ گذشته از سطح شهر هرات

مقامهای محلی هرات از جمع آوری نزدیک به 20 تن مواد غذائی فاسد شده طی دوماه گذشته دراین ولایت خبر میدهند. این که مواد شامل بیسکویت، نوشیدنی ها، و نمک می باشد، که با وجود ختم تاریخ مصرفی آن بالای مردم به فروش میرسیده است. همچنان دریک خبر دیگر با بهره برداری دو پروژه عام المنفعه در ولسوالی انجیل، مشکلات محیطی 640 فامیل برطرف گردیده است.

اداره ی محلی هرات میگوید: در دو ماه گذشته دست کم نوزده تُن مواد غذایی فاسد شده از شهر هرات جمع آوری کرده است.

حیات الله حیات سخنگوی والی هرات گفت: این مواد غذایی که تاریخ مصرف آن به پایان رسیده بود، درحالیکه بالای مردم به فروش میرسید، از سطح بازارهای هرات جمع آوری شده است.

وی افزود: پس از جمع آوری مواد غذایی تاریخ گذشته، از فروشنده ها تعهد گرفته شده است، که از مصرف و فروش مواد غذایی فاسد شده بالای مردم جلوگیری نمایند.

براساس یک خبر دیگر که در اعلامیه خبری اداره ی محلی هرات به رسانه ها ارسال گردیده است، با بهره برداری دو پروژه عام المنفعه در ولسوالی انجیل، مشکلات محیطی 640 فامیل برطرف گردیده است.

گفته میشود: این پروژه ها شامل احداث دیوار محافظتی، اعمار تقسیم کننده آب و یک سربند میباشد، که از طریق برنامه انکشاف منطقوی ریاست احیا و انکشاف دهات ساخته شده است که با ده فیصد سهم مردم در قریه ملدان ولسوالی انجیل ساخته شده است.

لازم به ذکر است که برنامه ملی انکشاف منطقوی در جریان سال جاری به تعداد 8 پروژه را در ولسوالی های مختلف ولایت هرات روی دست دارد، که از جمله 7 پروژه تکمیل و یک پروژه دیگر تحت کار میباشد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top