حمایت شماری از سران مجاهدین سابق از نیروهای امنیتی و قوماندان امنیه هرات

سران مجاهدین بیش از 30 قریه ی غرب ولسولای انجیل دریک تجمع از نیروهای امنیتی و قوماندان امنیه هرات حمایت کردند. این قوماندانان سابق جهادی میگویند: روسای دولت وحدت ملی باید اختلافات میان خودرا کنار بگذارد و افرادی را که وطن ومردم خودرا دوست دارند، در پست های کلیدی وامنیتی بگمارند.Picture4

ده ها تن از قوماندانان سابق مجاهدین در ولایت هرات، از نیروهای امنیتی این ولایت و ادامه کار قوماندان امنیه این ولایت حمایت کردند.

آنان میگویند: جنرال عبدالمجید روزی، طی مدت کاری اش به ولایت هرات، در راستای تامین امنیت باشنده گان این ولایت تلاش های زیاد کرده است و نباید حکومت تصمیم به برکناری وی نماید.

طی چند روز گذشته نیز، ده ها تن از اقشارمختلف هرات به شمول صنعت کاران وتجارملی،مردم وکسبه کاران از نیروهای امنیتی وو ادامه کار قوماندان امنیه هرات حمایت نموده بودند.

 مختلف ولایت هرات به منظور حمایت از نیروهای امنیتی و کارکرد قوماندان امنیه هرات، دست به اعتراض و راهپیمایی زدند.

باشنده گان هرات میگویند: اخیرا وضعیت امنیتی ولایت هرات نسبت به گذشته بهبود، بهتری یافته است و دولت مرکزی باید اختلاف ها کنار گذارد و افراد شایسته را در راستای کاری شان حمایت نماید.

درهمین حال قوماندان امنیه هرات که به مرکز فراخوانده شده بود، روزپنجشنبه دوباره به هرات برگشته  است و ضمن ارج گزاری به حمایت قاطع اقشارمختلف تاکید نمود که پولیس ازهمه توان خود بخاطرتطبیق قانون مهارجرایم استفاده می نماید.

پیش ازین شایعاتی مبنی بر برکناری جنرال عبدالمجید روزی از پست قوماندانی امنیه هرات پخش شده بود و آنگونه که شماری ازباشنده گان هرات میگویند: کسانی در پس این موضوع دست دارند، تا ازین طریق به منافع شخصی شان دست یابند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top