حمایت مردم از نیروهای امنیتی حوزه غرب، در ولایت هرات

پس از ختم ماموریت نظامی نیروهای خارجی در افغانستان، شماری از مردم، علما، نهاد های مدنی در قوماندانی اردوی ملی در غرب کشور جمع شده و حمایت خود را از نیروهای افغان اعلام کردند. اشتراک کننده ها با دادن تقدیر نامه و گل به نیروهای افغان، وعده سپردند که از این پس در کنار آنان هستند و حمایت شان را اعلام کرده اند.از سوی هم مسوولان امنیتی غرب کشور به مردم اطمینان داده اند که از وجب وجب خاک این کشور دفاع خواهند کرد و دشمنان را نخواهند گذاشت تا بالای ملت ظلم کنند.

شماری از مردم، علما، نهاد های مدنی و زنان در یک محفل در قوماندانی قول اردوی 207 ظفر در غرب کشور حمایت شان را از نیروهای افغان اعلام کرده و وعده سپردند که از این پس در کنار آنان خواهند بود.vlcsnap-2015-01-14-13h06m01s221

قوماندان قول اردوی 207 ظفر درغرب کشور وعده می دهد که سربازان افغان توانایی مقابله با دشمنان کشور را دارند.

او می گوید: نیروهای افغان متعهد هستند که از وطن و مردم خود دفاع کنند.

از سوی هم سربازان افغان با عزم متین به مردم خود وعده می دهند، تا با خاطر آسوده زندگی کنند و آنان نخواهند گذاشت که کشور شان از سوی دشمنان نا امن گردد.

آنان می گویند: از قطره قطره خون خود برای دفاع از این خاک استفاده کرده و نخواهند گذاشت تا دیگر مردم و ملت افغانستان به دست طالبان و دشمنان کشور کشته شوند.

در حالی مردم از نیروهای افغان حمایت شان را اعلام می کنند که روز گذشته اعضای مجلس نماینده گی حمایت شان را از نیروهای افغان اعلام کرده اند.

نیروهای افغان در حالی تمام عملیات های نظامی را در دست می گیرند که هنوز هم با کمبود تجهیزات روبرو هستند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top