حمایت مردم هرات از نیروهای امنیتی کشور

صدها تن ازباشنده گان ولایت هرات امروز طی همایشی حمایت شان را از نیروهای امنیتی کشور اعلام نمودند.اشتراک کننده ها که همه اعضای مدنی، احزاب سیاسی، علما، مردم عام بودند، با حضور مقام های محلی هرات ازتمامی نیروهای امنیتی کشور قدر دانی نمودند. از سوی هم مسوولان امنیتی غرب کشور به مردم اطمینان داده اند، ذکه از وجب وجب خاک این کشور دفاع خواهند کرد و دشمنان را نخواهند گذاشت تا بالای ملت و مردم این سرزمین، ظلم نماید.

ده ها تن از عالمان دین، بزرگان قوم، اعضای شورای شورای ولایتی، فرماندهان جهادی و باشنده‌گان ولایت هرات در یک گردهمایی پشتیبانی قاطع شان را از نیروهای امنیتی اعلام کردند.حمایت مردم از نیروهای امنیتی هرات

حاضران در این گردهمایی گفتند، که حمله‌های هراس فگنانه بیشتر مردم بیگناه و غیرنظامیان را از بین می‌برد و این کار را بگونه جدی نکوهش کردند.

این مردم که شمار شان درحدود 2 هزارتن و مردم عام، علما، نهاد های مدنی ، احزاب سیاسی و زنان را شامل میشد، که در تالار مولان جلال الدین محمد بلخی دور هم جمع شده بودند.

آنان با یاد آوری از شجاعت وشهامت نیروهای امنیتی کشور و دادن تقدیر نامه به نیروهای امنیتی وعده سپردند که از این پس در کنار آنان هستند و حمایت شان را از نیروهای افغان اعلام کردند.

دراین محفل جنرال عبدالمجید روزی قوماندان امنیه هرات که بنماینده گی از نیروهای مشترک امنیتی درولایت هرات صحبت میکرد، وعده داد، که سربازان افغان توانایی مقابله با دشمنان کشور را داشته و متعهد هستند، تا از وطن و مردم خود دفاع کنند.

وی افزود: سربازان افغان با عزم متین به مردم خود وعده می دهند، تا با خاطر آسوده زندگی کنند و آنان نخواهند گذاشت که کشور شان از سوی دشمنان نا امن گردد.

قوماندان امنیه هرات گفت: از قطره قطره خون خود برای دفاع از این خاک استفاده کرده و نخواهند، گذاشت تا دیگر مردم و ملت افغانستان به دست طالبان و دشمنان کشور کشته شوند.

شرکت کننده گان این گردهمایی اعلام کردند که باشنده‌گان هراتدر وقت ضرورت بدون کدام امتیازی آماده هستند، تا در کنار نیروهای امنیتی دربرابر دشمنان صف آرایی کنند و از افغانستان به ویژه از ولایت های های حوزه غرب دفاع نمایند.

این درحالیست که چندی قبل نیز شورای علمای افغانستان که برای اولین بار از فتوای جهاد علیه پاکستان پشتیبانی کردند، هم چنان از تمام جناح های درگیر در کشور خواستند، تا دست از اختلاف و درگیری در بین یک دیگر بردارند و از کشور و مردم خود که یک وجیبه دینی است به گونه مشترک دفاع کنند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top