دستگیری چندین باند تبهکار و کشف سلاح و مواد مخدر توسط نیروهای مشترک امنیتی درهرات

نیروهای امنیتی در جریان دو هفته اخیر در هرات بیش از پنجاه تن را به اتهام جرایم گوناگون بازداشت کرده اند. این افراد متهم به انجام حملات تروریستی، آدم ربایی، سرقت های مسلحانه، قتل، قاچاق مواد مخدر و جعل کاری هستند. مسوولان محلی در هرات می گویند، ده ها میل سلاح مختلف نیز از نزد این افراد به دست آمده است. نیروهای امنیتی در دو هفته اخیر نه عراده موتر مسروقه را نیز از نزد سارقان به دست آورده است.

مقامهای محلی در هرات میگویند: نیروهای مشترک امنیتی این ولایت، در نتیجه­ای دو هفته تلاش موفق شدند تا بیش از پنجاه تن را به اتهام جرایم گوناگون بازداشت کرده­اند.4

والی هرات میگوید: این افراد متهم به انجام حملات تروریستی، آدم ربایی، سرقت های مسلحانه، قتل، قاچاق مواد مخدر و جعل کاری هستند.

محمد آصف رحیمی والی هرات گفت: بازداشت این افراد تاثیری خوبی روی وضعیت امنیتی این ولایت داشته است.

به گفته ی این مقام محلی هرات، گروه های تروریستی قصد برهم زدن امنیت این ولایت را دارند اما او تاکید می کند که بیشتر برنامه­های این گروه­ها از سوی نیروهای امینتی خنثی شده است.

نیروهای امنیتی همچنان مقدار سلاح و مهمات را نیز از نزد این افراد به دست آورده­اند و یک کارخانه تولید مواد مخدر را در ولسوالی غوریان هرات کشف و نابود کردند، که شش تن در پیوند به این موضوع از سوی پولیس بازداشت شده­اند.

در همین حال کارمندان اداره امنیت ملی هرات نیز هشت تن را که متهم به انجام حملات تروریستی هستند، بازداشت کرده­اند که از این میان چهار تن قصد داشتند برای فراگیری آموزش­های ترویستی و حملات انتحاری به پاکستان بروند.

نیروهای امنیتی هرات همچنان هشت حلقه ماین را که در مسیر راه­های ولسوالی­ها از سوی طالبان جابه جا شده بود، کشف و خنثی کردند.

اداره­های امنیتی در هرات در حالی دست آوردهای خودرا اعلام می کنند، که در این اواخر نگرانی­ها از افزایش رویدادهای ترویستی وسرقت­های مسلحانه در شهر هرات افزایش یافته است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top