دو دختر نوجوان درآبهای غور غرق گردیده و چهار سرباز اردو در حادثه ترافیکی کشته وزخمی شده اند

درچندین رویداد جداگانه درولایت غورچهار سرباز اردوی ملی کشته وزخمی شده و دو دختر نوجوان درآب های دریا غرق گردیدند وهمچنان یک دریور ازسوی دزدان مسلح ربوده شده است.

خبرهای رسیده از ولایت غور حاکی ازآن است که بر اثر یک رویداد ترافیکی در ولسوالی شهرک این ولایت، یک سرباز اردوی ملی کشته و سه تن دیگر زخمی شده اند.11

عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور می گوید: شام روز گذشته سربازان اردوی ملی در حال گشت زنی بودند که موتر حامل شان از سرک اصلی منحرف و واژگون گردیده است.

او گفت بر اثر این رویداد یک تن از سربازان اردوی ملی کشته و سه تن دیگر زخمی شده اند، که وضعیت زخمی شده گان این حادثه از سوی داکتران معالج خوب توصیف شده است.

براساس یک خبر دیگر: مسوولان شفاخانه ای ولایتی غور از کشته شدن دو دختر نوجوان در آب های دریایی آن ولایت خبر می دهند.

داکتر جمعه گل یعقوبی رییس شفاخانه غور می گوید: این دو دختر نوجوان باهم خواهر بوده که 9 و 11 سال سن دارند، وزمانیکه برای تفریح در کناری دریای غوررفته بودند، غرق درآب شده وجان باختند.

همچنان منابع خبری درغور میگویند: دزدان مسلح یک راننده موتر باربری را از مسیر هرات – غور از موتر حامل اش پیاده کرده و با خود برده اند.

عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور می گوید شب گذشته دزدان مسلح این موتر را در ولسوالی دولینه این ولایت توقف داده و راننده را با خود برده اند.

او گفت که سارقان مسلح می خواستند موتر حامل را نیز انتقال دهند، اما با رسیدن پولیس محل را ترک کرده اند.

خطیبی ادامه داد که تلاش ها به خاطر آزادی این راننده جریان دارد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top