رد شایعات سقوط احتمالی بادغیس، از سوی مقامهای محلی در آن ولایت

طی چند روز گذشته شایعاتی میان مردم بادغیس نشر وپخش شده بود، که گویا ولایت بادغیس نیز به سرنوشت ولایت کندز قرار خواهد گرفت. ام اکنون مسئولان محلی در بادغیس از تامین امنیت کامل در آن ولایت خبر داده میگویند: هرگونه شایعات مبنی بر سقوط شهر قلعه نو، تبلیغات دشمان مردم افغانستان میباشد و امنیت دراین ولایت به گونه جدی تامین است و نیروهای امنیتی تمامی تدابیر تامین امنیت مردم را در دست دارند.files

آخیرآ شایعاتی مبنی براینکه طالبان آماده گی حمله بالای ولایت بادغیس را میگیرند و احتمال دارد، که بادغیس نیز به سرنوشت کندز دچار شود، روی روان مردم وباشنده گان ان ولایت تاثیرات منفی گذاشته و اذهان عامه را مغشوش ساخته است.

قمر الدین شکیب معاون و سر پرست ولایت بادغیس تمام این گفته هارا رد نموده و می گوید: که ولایت بادغیس در حال حاضر تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد.

وی افزود: حضور نیرو های امنیتی در این اواخر در داخل شهر به منظور تامین امنیت مردم می باشد.

ازسوی هم ولی جان سرحدی قوماندان امنیه بادغیس نیز میگوید: که نیروهای کمکی بیشتر از ولایت هرات به  بادغیس آمده و آماده رویاروی با تمام دشمنان کشور هستند.

قوماندان امنیه بادغیس به مردم اطمینان می دهد، که تمام نقاط آسیب پذیر قلعه نو تحت تدابیر ویژه ی امنیتی قرار داشته و نیرو های امنیتی با هماهنگی تمام آماده دفاع از جان و مال مردم استند.

در همین حال بهاوالدین قادسی رئیس شورای ولایتی بادغیس نیز شایعات اخیر را نادرست خوانده و میگوید: که نیروهای امنیتی در بادغیس از یک هماهنگی خوبی برخورد بوده و مردم نباید هیچ تشویشی داشته باشند.

وی: از مردم خواست که باید نیروهای امنیتی خویش را در هر شرایط همکاری نمایند.

این در حالیست در یک هفته اخیر باشندگان شهر قلعه ی نو مرکز ولایت بادغیس از افزایش نا امنی ها نگران استند و این نگرانی از چندی بدین سو آرامش و خواب شهریان قلعه ی نو را گرفته است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top