شفاخانه حوزوی هرات دربین 83 کشورمقام اول را کسب کرد

شفاخانه حوزوی هرات بخاطرانجام یک “روش تخصصی اورتوپیدی” در بین 83 کشورجهان، مقام اول راکسب کرده است.

در این روش که “ساین” نام دارد، یک میله پلاتینی در بین استخوان هایی با اندازه طویل و متوسط، که می شکنند قرار داده می شود.

گفته می شود: که این روش، یکی از موثر ترین روش ها برای در مان شکستگی های استخوان در سطح جهان به شمار می رود.

بر اساس گفته های مسوولین شفاخانه حوزوی هرات: برنامه انجام شده سه سال است که تطبیق می شود و بر اساس ارزیابی های که از سوی اتحادیه SING  کانادا و معاینه بیش از80 هزار مورد انجام شده در 83 کشور جهان صورت گرفته، شفاخانه حوزوی هرات توانسته است مقام نخست را بدست بیاورد.

میزان پایین اختلالات و استفاده از تطبیق این روش بالای مریضان، معیارهایی بودند که درجلسه ارزیابی تطبیق این روش درشهرتورنتو کانادا، مورد توجه قرار گرفته است.

داکتر سید محفوظ واحدی مسول بخش اورتوپیدی شفاخانه حوزوی هرات: این مقام را یک دستاورد خوب برای جامعه طبی کشور و مردم افغانستان  و بخصوص داکتران شهر هرات می داند.

وی افزود: در جریان سه سال گذشته عملیات ساین بالای بیشتر از صد مریض درهرات  تطبیق شده که همه این افراد پس ازعمل، کاملا سالم از شفاخانه رخصت شده اند.

داکتر واحدی گفت:  عمل (ساین) باعث می شود: تا افراد از معلولیت نجات یابند وبه گونه سالم دراجتماع فعالیت داشته باشند .

حدود بیست روز قبل نیز برای اولین باردر سطح کشور،عملیات “تومورمغزی” دراین شفاخانه بصورت موفقانه انجام شد.

شفاخانه معالجوی وتخصصی 600 بستر حوزوی هرات، سه سال است که به عنوان شفاخانه بزرگ تخصصی در ساحه زون غرب، در بخش عرضه خدمات صحی فعالیت دارد.

3 دیدگاه

  1. کائنات گفته:

    سلام من کائنات هستم داکتر صاحب واحدی یک داکتر خیلی خوب هستند ولی رفتار شان در مقابل مریض قابل قبول نیست به این معنی که خیلی رفتار زشت و آمرانه دارند شما میدانید پرخاش و رفتار امرانه با یک مریض باعص ازدیاد تکالیف روحی میگردد اگر مریض از یک قسمت بدن شفا میابد ولی از قسمت دیگر آسیب می بیند من خودم به مشکل ارتوپیدی دجار بودم در آنوقت داکتر صاحب رئیس نبودند بلکه یک داکتر اورتوپیدی بودند که در مقابل مریضان مانند یک حاکم بر خورد داشتند و مریضان بیچاره مانند برده مجبور بودند بخاطر تداوی خویش لب نگشایند و حالا که رئیس شدند خداوند خودش میداند که در چه غروری هستند بر عکس داکتر صاحب ناصر لطیف از بر خورد خوب آنها مریظان درد خود را فراموش میکنند که موصوف واقعا یک داکتر دلسوز و متواضع است و همیشه مورد دعای خوب مریضان قرار میگیرد خداوند همیشه وی را سرفراز و موفق بگرداند و داکتر صاحب واحدی را هم بسوی خود بخواند تا اخلاقش یک کی در مقابل مریضان دلسوزانه باشد . با احترام

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top