شماری از زندانیان محبس مرکزی هرات اعتصاب غذایی نموده اند

بنا برادعای محبوسین، دو صد تن از زندانیان محبس مرکزی ولایت هرات از صبح دیروز در بلاک ششم به دلیل برخورد نامناسب زندان بانان دست به اعتصاب غذایی زده اند. زندانیان در محبس هرات می گویند 5 تن از آنان دهان شان را دوخته اند.

یک تن از زندانیان در زندان هرات در تماس تلفنی گفت: از مدتی به این سو با آنان از سوی مسئولان محبس برخورد نا مناسب صورت می گیرد و این کار سبب گردید تا دو صد تن از زندانیان بلاک ششم دست به اعتصاب غذایی بزنند.1234567890

زندانیان می گویند: غذای مناسب برای آنان وجود ندارد، تنگ بودن جای بود باش آنان و برخورد تبعیض آمیز با انان از سوی مسئولان محبس سبب این کار آنان شده است.

این زندانی می گوید: شماری از محبوسین که پول بیشتری دارند، به بلاک های مخصوص از سوی مسوولان برده شده ودرآسایش بیشتری بسر میبرند.

وی افزود: که 5 تن از آنان دهان شان را دوخته اند و اگر به خواست آنان توجه صورت نگیرد بر تعداد افراد دهان دوخته اضافه خواهد شد.

درهمین حال عبدالروف احمدی سخنگوی پولیس هرات می گوید: صبح امروز ماموران نظامی زندان به خاطر بررسی بلاک ها رفته بودند شماری از زندانیان نگذاشتند ک بلاک ششم را بازرسی کنند.

او می گوید: قبلآ به آنان راپور رسیده بود، که شماری از زندانیان در بلاک ششم به دنبال فرار هستند.

احمدی افزود: پس از این موضوع در حدود ده تن از زندانیان دست به اعتصاب زده اند.

در حالی این اعتصاب ها صورت می گیرد، که چندی پیش نیز شماری از زندانیان دو بار دست به اعتصاب زدند و خواهان برخودر خوب و بررسی مجدد دوسیه های خود شده اند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top