ضیافت افطاری قنسولگری کشور ایران در هرات

مسولان قنسولگری کشور ایران در هرات در ضیافت افطاری که با حضور علمای دینی, تاجران، فرهنگیان و شماری ازخبرنگاران برگزار شده بود، بر اتحاد و یک پارچگی کشورهای اسلامی تاکید نمودند.

a3

محمود افخمی رشیدی سرقنسول کشور ایران در هرات گفت گروه هایی که امروزه تحت نام اسلام فعالیت میکنند و اسلام را بدنام میسازند از سوی کشورهایی پرورش میشوند که به دنبال پیاده کردن اهداف خود در کشورهای اسلامی میباشند.

وی از کشورهای اسلامی خواست تا با هم متحد شده و جلو پلانهای شوم دشمنان کشورهای اسلام را بگیرند تا ریشه ی رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری از بین برود.

از طرف دیگر مولوی خداداد صالح رئیس شورای علمای غرب افغانستان که در این مراسم افطاری در قنسولگری کشور ایران در هرات اشتراک نموده بود گفت که امروز، روز وحدت مسلمانان میباشد و در این زمینه علمای دینی نقش به سزایی را دارا میباشند.

وی افزود بین شیعه و سنی هیچگونه اختلافی وجود نداشته و همه با هم برادر هستند.

آقای صالح از مسلمانان خواست تا نگذارند دشمنان شان تحت نام مذهب در بین شان تفرقه بیندازند و از این راه بهره بگیرند.

او در سخنرانی خود در ضیافت افطاری سرکنسولگری کشور ایران در ولایت هرات که شب گذشته برگزار شده بود، گفت دشمنان اسلام از هیچ راهی به جز ایجاد اختلاف نتوانستند تا بر سر مسلمانان تسلط پیدا کنند و به همین خاطر وضع فعلی را در میان کشورهای اسلامی به وجود آوردند.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام قاضی زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top