قتل دوتن از باشنده گان هرات، براثر خصومت های شخصی

دوتن از باشنده گان هرات براثر خصومت های های شخصی به قتل رسیده اند. مقامهای امنیتی میگویند: این دوتن برادر هستند و ازباشنده گان کوچی در منطقه ی پشت کوه ملایاسین میباشند، که شب گذشته توسط افراد مسلح به قتل رسیده اند.

عبدالروف احمدی سخنگوی پولیس هرات میگوید: سید احمد و شاه محمد دوتن از باشنده گان هرات هستند، که شب گذشته توسط اقارب شان به قتل رسیده اند.

وی افزود: حوالی ساعت 11:00 شب گذشته تعدادی از افراد مسلح غیر مسئول بر خیمه های این دوتن که برادر نیز هستند، هجوم آورده و آنها را با ضرب مرمی به قتل رسانیده اند.

درهمین حال داکتران در شفاخانه ی حوزه وی هرات میگویند: اجساد دو مرد به آن مرکز درمانی انتقال یافته است و برای بررسی های بیشتر به طب عدلی فرستاده شده است.

از سوی هم مقامهای محلی میگویند: این افراد براثر خصومت های ذات البینی از سوی تعدادی از اقارب شان هدف تیرباران قرار گرفته اند.

سخنگوی پولیس هرات میگوید: دوتن به اتهام قتل این افراد از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده اند، که تحقیقات از نزد آنان جریان دارد.

خصومت های شخصی و موجودیت سلاح در نزد افراد غیر مسئول همواره باعث رویداد های اینجنینی در گوشه و کنار ولایات حوزه غرب شده است.

شماری از کارشناسان میگویند: تا زمانیکه سلاح های غیر قانونی از نزد افراد غیر مسئوول جمع آوری نگردد، جلو بروز اینگونه حوادث گرفته نخواهد شد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top