قتل یک افسر پولیس سرحدی و یک غیرنظامی از سوی نیروهای امنیتی در هرات

یک افسر پولیس سرحدی و یک غیر نظامی در شهر هرات توسط نیروهای امنیتی به قتل رسیدند.

۲۰۱۵۰۷۳۱_۲۰۱۹۴۲

این حادثه شام روز گذشته در منطقه بادمرغان درمرکز شهر هرات بوقوع پیوسته و درپیوند به قضیه 9 سرباز پولیس بازداشت گردیده اند.

اقارب افراد کشته شده ادعا میکنند، که این افراد توسط محافظین رئیس شورای علمای هرات هدف تیر اندازی قرار گرفته و به قتل رسیده اند.

سید گل آقا هاشمی رئیس تحقیقات جنایی قوماندانی امنیه ولایت هرات میگوید حوالي ساعت 08:30 شب گذشته موتر كرولا كه با سرعت زياد در منطقه بادمرغان در حال حركت بود بعد از مشكوك جلوه نمودن از سوي محافظین مولوی خدای داد صالح رئیس شورای علمای حوزه غرب و نيروهاي امنيتي حوزه ی سوم پولیس، مورد حمله قرار گرفتند که در نتیجه دریور موتر بنام سهراب و یکتن از همراهانش که افسر پولیس سرحدی میباشد کشته شدند.

وی افزود تحقيقات ابتدايي نشان ميدهد كه مقتولین قبل از وقوع این رویداد دچار حادثه ترافیکی شده و از محل در حال فرار بودند که در مسیر راه با برخورد نیروهای امنیتی مواجه گردیدند.

رئیس تحقیقات جنایی قوماندانی امنیه هرات میگوید در پيوند به اين قضيه پنج تن از محافظان ریئس شورای علمای هرات و چهار تن از نيروهاي پوليس دستگير گرديدند.

بعد از وقوع این حادثه اقارب افراد کشته شده جنازه های این دوجوان را شب هنگام در مقابل دروازه خانه ی رئیس شورای علمای حوزه غرب آورده و دست به تظاهرات زدند و خواهان مجازات عاملین این رویداد گردیدند.

درهمین حال مقامات محلی هرات میگویند هیات با صلاحیتی جهت بررسی این قضیه تشکیل شده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top