قتل یک جوان اختطاف شده بادغیسی درهرات

اختطافگران درهرات یک جوان 22 ساله را به قتل رساندند. پولیس جسد این جوان را پس از یکماه از منطقه دشت حوض ولسوالی انجیل این ولایت پیدا کرده است. آدم ربایان این جوان را یکماه پیش از دروازه خانه اش در مرکز شهر اختطاف کرده بودند. مسوولان شفاخانه حوزوی هرات میگویند: تحقیقات طب عدلی نشان میدهد که این جوان هدف چهار فیرمرمی قرار گرفته است. گفته میشود: در پیوند به این قضیه پولیس چهار تن را بازداشت کرده است.

هرات با امنیت نسبی، اما اختطاف و ترور هنوزهم باشندگان این ولایت را رنج می­دهد.

به تازه گی پولیس جسد جوان 22 ساله ی را که حدود یکماه قبل از مرکز شهر هرات اختطاف گردیده بود، از منطقه دشت حوض ولسوالی انجیل پیدا کرده است.

گفته می­شود: این جوان باشنده اصلی بادغیس است، اما درحال حاضر خانواده او درهرات زندگی می­کند.

در پیوند به این رویداد ده­ها تن از باشندگان ولایات بادغیس و هرات به خاطر داد خواهی از عاملین قتل این جوان، به دروازه ساختمان ولایت هرات آمدند.

محمد ناصر نظری رئیس شورای ولایتی بادغیس که در این اعتراض شرکت کرده است، از حکومت می­خواهد، تا عاملین اصلی این قضیه را بازداشت کند.

با این حال مسوولان در شفاخانه حوزوی هرات می­گویند: جسد این جوان توسط نیروهای امنیتی از منطقه دشت حوض ولسوالی انجیل به این شفاخانه منتقل شده است.

محمد رفیق شیرزی سخنگوی شفاخانه حوزوی این ولایت می­گوید: تحقیقات طب عدلی نشان میدهد، که این جوان  مورد چهارفیر مرمی قرارگرفته و جان باخته است.

از سوی دیگر عبدالروف احمدی سخنگوی پولیس هرات میگوید: پولیس در پیوند به این قضیه چهارتن را بازداشت کرده است، اما تحقیقات بیشتر در این مورد ادامه دارد.

گفته می­شود: اختطاف­گران از خانواده این جوان مقداری پول هم دریافت کرده بودند، اما با آنهم این جوان را به قتل رساندند.

محمدشاه جوان 22 ساله باشنده اصلی ولایت بادغیس بود، اما اخیرا با خانواده­اش در هرات زندگی می­کرد. گمان می­رود که پولیس دوستان نزدیک به این جوان را بازداشت کرده است.

آنگونه که باشندگان بادغیس می­گویند: طی دو سال اخیر چهارتن از باشندگان این ولایت درهرات اختطاف شده اند و پس از آن به قتل رسیدند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top