لت و کوب یک کودک از سوی ملا امام مسجد در شهر هرات

یک کودک هفت ساله از سوی ملا امام یک مسجد در شهر هرات به شدت لت و کوب شده و در شفاخانه بستری است. داکتران می گویند: این کودک از ناحیه سرش به شدت آسیب دیده و در آینده او با مشکلات جدی صحی روبه رو خواهد شد. مسوولان اداره ارشاد، حج و اوقاف هرات این عمل را خلاف دین اسلام می خوانند و بر مجازات عامل لت و کوب این کودک تاکید می ورزند.

وحید احمد کودکی که در نتیجه­ای لت و کوب ملاامام مسجد، اینجا در شفاخانه ی حوزه وی بستری شده است.clip _24__0001

این کودک که از ناحیه­ سرش به شدت آسیب است، هفت سال سن دارد و در مسجد بابای برق شهر هرات درس دینی می­خواند.

او به دلیل یک روز غیرحاضری از سوی ملاامام این مسجد به شدت لت وکوب شده است و ملای مسجد سرش را به شدت به میز کوبیده است.

داکتران معالج در شفاخانه ی حوزه وی هرات می­گویند: این کودک از ناحیه­ی سرش آسیب دیده است.

طوریکه داکتر وکیل احمد پدرام یکتن از متخصصین جراحی مغز و عصاب می گوید: احتمال میرود که وحید احمد به دلیل شدت زخم از ناحیه­ی سرش در آینده با مشکلات جدی صحی روبه رو شود.

وحید احمد اینجا در جمع این کودکان درس دینی می­خوانده است، خواستیم در این مورد دیدگاه ملاامام مسجد را هم باخود داشته باشیم اما با آمدن ما و پولیس، او مسجد را ترک کرده بود.

شماری از این کودکان می گویند: شاهد لت و کوب شدید وحید احمد بوده و ملاامام مسجد آنهارا هم همه روزه لت و کوب می­کند.

در همین حال سید عبدالواحد عاصمی رئیس اداره ارشاد، حج و اوقاف هرات این عمل را خلاف دین اسلام می خوانند و بر مجازات عامل لت و کوب این کودک تاکید می ورزند.

عبدالروف احمدی سخنگوی پولیس هرات هم بر پیگیری جدی این رویداد تاکید کرده می­گوید: این دومین رویداد لت و کوب کودکان از سوی ملاامام مسجد در جریان سال جاری در این ولایت است.

دلیل عمده این­گونه رویدادها، عدم آگاهی برخی ملاامان مساجد از اصول اسلامی خوانده می­شود، تاجایی که رئیس اداره ارشاد، حج و اوقاف هرات این شمار از ملاها را عقده­ی می­خواند و تاکید می کند که با آنها جدی برخورد خواهد شد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top