محی‌الدین نوری؛ پیش‌ رفت‌های تکنالوژی نوین، یگانه راه مبارزه با فساد اداری

مقام‌های محلی در هرات می‌گویند هر چند خدمات مخابراتی در کشور بیشتر گسترش یابد به همان پیمانه می‌تواند بر کارکرد حکومت‌ها تاثیر مثبت بگذارد.

محی‌الدین نوری معاون مالی و اداری ولایت هرات که در محفل گشایش خدمات 4G افغان‌بی‌سیم سخن می‌زد گفت استفاده درست از تکنالوژی و مخابرات می‌تواند بر روند زندگی عادی مردم اثر مثبت بگذارد و به راحتی می‌توان زمان را مدیریت کرد.

آقای نوری افزود که با گسترش خدمات مخابراتی و حکومت‌داری الکترونیک، می‌توان با بزرگترین چالش سر راه حکومت افغانستان که همانا فساد اداری است مبارزه کرد.

از سوی هم سیدعظیم کبرزانی نماینده مردم در شورای ولایتی هرات از مسوولان شرکت‌های مخابراتی می‌خواهد تا خدمات خویش را در شهر گسترش داده و تلاش کنند تا این خدمات را به دورترین نقاط هرات نیز برسانند.

آقای کبرزانی گفت هر چند خدمات مخابراتی در سطح کشور هنوز به گونه‌ای نیست که میزان رضایت مردم را جلب کرده باشد اما نو آوری‌های جدید در این عرضه روزنه‌ای امید را می‌گشاید.

در همین‌حال بصیراحمد فراهی نماینده شرکت افغان‌بی‌سیم در کشور می‌گوید تلاش دارند تا خدمات‌شان را به دورترین نقاط کشور در اختیار مردم بگذارند.

او گفت انترنیت 4G یکی از پرسرعت ترین خدمات انترنیتی است و قابلیت نشر ویدیوکنفرانس‌ها و هم‌چنان چند رسانه‌ای را دار می‌باشد.

شرکت افغان‌بی‌سیم برای اولین بار خدمات 4G را در ولایت هرات فعال ساخت که امروز طی محفلِ این خدمات به صورت رسمی به بازار عرضه گردید.

گزارش: نذیر ایوبی

ویرایش: پدرام قاضی‌زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top